Csak ahol muszáj, alkalmaz műanyagot a Dove

Írta: Csomor Zsolt - 2020 június 17.

A Dove-hoz fűződik a szépségiparon belüli, eddigi egyik legnagyobb szabású lépés a műanyag-felhasználás csökkentésével kapcsolatban: évi 20500 tonnával  csökkenti a felhasznált szűz műanyag mennyiségét.

 

Kép forrása: Dove

 

A Dove vallja a „jobb és kevesebb műanyag, illetve műanyagmentesség” alapelveit. A márka szerepet játszik a körforgásos műanyag gazdaság létrehozásában, ahol a műanyagokat újra és újra hasznosítják.

A Dove márka műanyagcsökkentő lépése két fő elv köré épül: műanyagmentesség és jobb műanyag. Ahol nem feltétlenül szükséges, a Dove megszüntette a műanyagok használatát, és alternatív anyagokkal, valamint új csomagolási formátumokkal helyettesíti azokat.

Az idei évben az ikonikus krémszappan egyadagos csomagolása világszerte műanyagmentessé válik. Emellett fejlesztések történnek azért, hogy a multipakkok külső műanyag csomagolását is zero-plasztik anyaggal oldják meg. Az előző évtizedben a Dove egyébként is 10 ezer tonna szűzműanyag előállítását spórolta meg, jelentősen csökkentve ezzel a saját karbonlábnyomát.

A Dove Észak-Amerikában és Európában 2019 végétől 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült flakonokat használ minden Dove, Dove Men+Care és Baby Dove termékénél, ahol ez technikailag kivitelezhető.  A márka emellett folyamatosan keresi azon területekre is megoldásokat – például a kupakokra és a pumpákra – ahol jelenleg még nem tudnak újrahasznosított műanyagot alkalmazni.

Az új technológiával előállított környezetbarát csomagolásokon apró szépséghibák vehetők észre, de a vállalat szerint épp ezek teszik szépségesen egyedivé és különlegessé azokat.

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.