fbpx

A vállalat fenntarthatósági törekvését is bemutatja az új csomagolás

Írta: Csomor Zsolt - 2020 október 31.

2020 őszén bemutatkozik a NESCAFÉ Classic termékcsalád üveges tagjainak megújult csomagolása. A vásárlók új köntösben, színes kupakokkal, a hátoldalon pedig Grown Respectfully üzenettel találhatják meg a NESCAFÉ Classic, Crema, Brasero és Black Roast termékeket a boltok polcain.

 

 

A termékek kiszerelése és receptúrája változatlan marad, csupán a csomagolás újul meg. Ennek eredményeképpen az egyes ízvariánsok jelölése letisztultabbá válik, a NESCAFÉ Classic portfólióban való eligazodást pedig színes kupakok teszik még egyszerűbbé. A hátoldalra felkerült hangsúlyos Grown Respectfully üzenetek segítségével a fogyasztók megismerhetik a NESCAFÉ fenntarthatósági törekvéseit is.

A NESCAFÉ több mint 80 év tapasztalatát és munkáját fektette fenntarthatósági törekvéseinek és folyamatainak fejlesztésébe. A Grown Respectfully juttatja kifejezésre mindazt, ami a márka alapértékei között szerepel, azaz a kiemelkedő tiszteletet mind a környezet, mind a társadalom iránt.

A NESCAFÉ jóvoltából 300 kávétermesztő szakértő dolgozik együtt a farmerekkel üzleti és mezőgazdasági tudásuk fejlesztésén. A kezdeményezés segítséget nyújt a farmereknek ültetvényeik megfiatalításában, az erősebb kávécserjék meghonosításában, a terménynövekedés elérésében, miközben a kávétermesztés hatékonyabbá tételével hozzájárul a felesleges erdőirtás csökkentéséhez is.

A NESCAFÉ 2010 óta világszerte több mint 700 000 termelőt támogatott egészségesebb, ellenállóbb, és jobb minőségű termény előállításában, ezáltal életminőségük javításában.