A tervezőasztaltól a Hungaropack Magyar Csomagolási Versenyig

A kerti munka kikapcsol. Erre gondoltunk, amikor társaságunknál, az LC Packaging csomagolóanyaggyártó és -forgalmazó multinacionális vállalatnál összedugtuk a fejünket, és a meglévő portfoliónk mellé vadonatúj termékötletekkel álltunk elő.

Igazi csapatmunka volt ez, kivette a részét belőle a cég minden egysége, így született meg az LC Home and Garden termékcsalád. Termékpalettánkat főként a hobbikertészekre gondolva állítottuk össze, melyet elsősorban a felhasználóbarát kis kiszerelés, valamint a tartósság és praktikusság jellemez. Jól tudjuk, a kertészkedőknek mennyire fontos, hogy minél időtállóbbak legyenek az eszközeik, ezért a termékek tartósságára mindennél nagyobb figyelmet fordítunk. Mindezt nem csupán a jó minőség biztosítása miatt tartjuk fontos szempontnak, hanem környezetvédelmi megközelítésből is; ezért a termékek többször használhatóak akár több szezonon keresztül, és újrahasznosíthatóak is.

 

 

Idén kora tavasszal a legnagyobb közösségi felületen elindítottunk egy közvéleménykutatást. A tavaszi nagy kertészeti felmérésünkben arra kerestük a választ, mi jellemzi a magyar hobbikertészeket. A kezdeményezés rendkívül népszerűnek bizonyult, s a kíváncsiságunk elérte célját: több mint tízezer kitöltőtől érkezett hozzánk visszajelzés, mely segített képet kapni arról, mi érdekli őket igazán, milyen termék, tudás és tartalom volna a leghasznosabb a ház körül kertészkedőknek. Számunkra is inspiráló volt megismerni az érdeklődők és leendő partnereink véleményét, igényeit és sajátosságaikat. Véleményüket figyelembe véve fejlesztjük tovább termékeinket, folyamatosan ellátjuk friss információkkal nagykereskedő, illetve gazdabolt partnereinket. Emellett heti rendszerességgel írjuk cikkeinket blogfelületünkre, melyet a legnagyobb közösségi portálon is közzéteszünk (www.lchomeandgarden.hu). A bejegyzések megírásánál figyelünk az aktualitásra, a rendszerességre, s arra, hogy ne csupán a termékeinkről essen szó, hanem hasznos, naprakész információkkal is kiszolgáljuk követőinket.

 

 

A kezdeti sikereket látva neveztünk Home and Garden termékcsaládunkkal a Hungaropack Magyar Csomagolási Versenyére, ahol a CSAOSZ Bírálóbizottságának értékelése nyomán a Transpack szaklap egyik különdíját nyertük el. Fontos volt számunkra ez az eredmény, még nagyobb lendületet vettünk, hiszen nem csupán a felhasználói oldalról egyre növekvő kereslet, hanem a szakmai háttér elismerése is abban erősített meg bennünket, hogy jó úton haladunk. A megkezdett munkát nem csupán folytatni szeretnénk, hanem kínálatunkat új termékkel gazdagítva még professzionálisabb szintre kívánjuk emelni.

Cégünk, az LC Packaging hármas mottójaként megcélzott elkötelezettségünket, megbízhatóságunkat és lojalitásunkat folyamatos innovációval kiegészítve szeretnénk a lehető legszélesebb vásárlói rétegeket kiszolgálni, s közben egy pillanatra sem megfeledkezni arról: a kerti munka kikapcsol.

 

 

Szerző: Pesti-Palócz Ádám

csomagolás csomagolási verseny csomagolóanyag kertészkedés környezetvédelem újrahasznosítás