A BORO-Coffee története egészen 2014-ig nyúlik vissza – ekkor látott napvilágot a kézműves kávézás új generációjának gondolata. A BORO név első pörkölőgépük megvásárlásakor született, ami mellé ajándékba kaptak egy öreg, de még működő kávédarálót az eladótól, szimbolikusan mutatva azt, hogy a kávé világa örökéletű, ha minőséget hoz létre az ember. Az öreg kávéőrlő nevének kezdőbetűiből jött létre a BORO.
A kézműves jelző számukra nem csak egy divatos kifejezés, amit azért használnak, hogy eladhatóbbá tegyék termékeiket. A szállítás, a tárolás, a csomagolás és a pörkölés valóban a legmagasabb minőségben, a tradíciók szem előtt tartásával, maximális odafigyeléssel történik. Csak olyan termelőkkel, valamint beszállítókkal dolgoznak együtt, akik ugyanezeket az elveket szem előtt tartva végzik munkájukat.
– A kapszulás termék csomagolását illetően az elvárásunk az volt, hogy más legyen, mint a szemes kávéinké. Egy modern, mégis letisztult képvilágot szerettünk volna megjeleníteni – meséli Prosenszki-Barcs Renáta, a BORO-Coffee cégvezetője. – Célunk az volt, hogyha valaki leveszi a terméket a polcról, ne akarja visszatenni. Úgy gondolom, ezt sikerült elérnünk az egyedi felületkezelési technikának köszönhetően. A soft touch lakk az UV lakkal kiegészítve nagyon megnyerő és nem mindennapi megjelenést ad a dobozoknak, amit a domborítás még jobban kiemel.
Az STI Petőfi Nyomda Kft.-vel a közös munka nagyon gördülékeny volt. Végeredményként sikerült egy olyan termékcsomagolást alkotnunk, amit az elején megálmodtam – hangsúlyozta Renáta, majd hozzátette, hogy a doboz könnyű és esztétikus felnyitását legalább annyira értékelik a fogyasztók, mint a csomagolás prémium küllemét.
A magas minőségű kávékapszulákkal kisebb boltokban, kávézókban, drogériákban találkozhatnak a vásárlók, valamint online a www.borocoffee.com webáruházban.