Visszaváltható csomagolást tesztel a Tesco

A Tesco is mind hangsúlyosabban figyel a környezetvédelemre, legújabb akciójának célja is a műanyag hulladék csökkentése. Megérkezik a visszaváltható csomagolás a Tesco üzleteibe, köszönhetően a vállalat és a New Jersey-i TerraCycle cég Loop platform együttműködésének.

 

A termékkör tovább bővülhet

Kísérleti jelleggel a vállalat 10 kelet-angliai üzletében indult el a kezdeményezés. A vásárlók a Loop kijelzőjénél választhatnak a 88 termékcsoport közül, melyeket a vállalat ilyen módon kínál.

 

polc áruház vásárló üdítőital bor
Kép forrása: Loop

 

Ezek között a Coca-Cola, a Heinz, az Unilever és a Pepsi termékei mellett a bolt saját márkás cikkei közül is választhatnak a vásárlók. Az újrahasznosítható csomagolás ára 20 pennytől indul, amit a boltban található pontokon lehet visszaváltani – olvasható a Bloomberg oldalán és a Világgazdaság fordításában.

A TerraCycle és a Loop alapító-vezérigazgatója, Tom Szaky szerint a fogyasztói reakció kulcsfontosságú lesz a kezdő üzletekben. Abban bízik, hogy a jövőben további boltokban és termékcsoportok esetében is elérhető lesz a visszaváltható csomagolás.

 

betétdíjas csomagolás környezetvédelem loop műanyag tesco visszaváltható
.
.