A Cactus Coffee & More azzal a céllal született, hogy más kávézóktól elkülönüljön, újításokkal teli, barátságos környezetben.
A márka alapos elemzés után alakított ki egy modern vizuális identitást, amely a márkán belül minden érintkezési pontot összeköt. Így készült arra, hogy bejuttassa a termékét a cafeteriapiacra. A céljuk az volt, hogy lefordítsák az ügyfél igényeit egy fiatal és igényes közönség számára. Ezt a közönséget foglalkoztatja, hogy legyen egy barátságos tér, ahol boldog és örömteli pillanatokat oszthatnak meg barátaikkal, ugyanakkor olyan környezetet, ahol dolgozhatnak, és új kapcsolatokat teremthetnek. Ezért a márkának bemutatnia kellett értékeit, anélkül, hogy figyelmen kívül hagyta volna vizuális vonzerejét. Ezért a logóhoz olyan formát készítettek, amiben egy Szahara is szerepelt. Az általuk használt betűtípusok egyszerűek és minden korosztály számára könnyen olvashatók. A színpaletta a természetben gyakran előforduló színeket tükrözi, sőt, megtervezték az árlistát, a kávéscsészéket, a weboldalt és a közösségi oldalakat is.
(Forrás: packagingoftheworld.com)