A vízálló papírból készült zacskók állnak a Dsmart GmbH standjának leglátogatottabb részén a madridi Fruit Attraction szakkiállításon. A Beselichben alapított német cég modern zöldség-gyümölcs csomagolóanyagok forgalmazásával foglalkozik.
A Kínában gyártott csomagolóanyag az európai piacot célozza meg
„Már tavaly megtalálhatóak voltak kínálatunkban a csemegeszőlő forgalmazásához való papírzacskóin, melyeket kétféle méretben gyártunk; 1 kg-os és 500 grammos kiszerelést tesznek lehetővé” – mondta Huiliang Dan, a német vállalkozás ügyvezető igazgatója a madridi kiállításon. Tájékoztatása szerint a klasszikus szőlőtermesztő országokban, azaz Olaszországban és Spanyolországban örvend egyre nagyobb népszerűségnek a csomagolásuk.
Megfigyelték, hogy Európa mára jellemzően áttért a papírzacskókra, míg az Egyesült Államok továbbra is nagyszámban találhatók műanyag alapanyagú csomagolások.
A papírzacskók a legjobb választás a műanyag alapú csomagolás helyettesítésére: újrafelhasználhatók, újrahasznosíthatók; a nedves-szilárdságú papír vastagsága a rendelő igényeitől függ; sodrott zsinórral is kérhető (ez is papírból készül és színezhető); a felület színezhető, de nyomat is elhelyezhető rajta.
A több rendezvényen is sikeresen állítottak idén standot
Dsmart GmbH kiváló minőségű és személyre szabott szolgáltatást nyújtanak a csomagolásnyomtatás és -gyártás területén. A vállalkozás csapata idén több kiállításon saját standdal szerepelt, és sikerült több partneri kapcsolatra is szert tennie. A csomagolóipari cég az élelmiszeripar legkülönfélébb szegmenseiben szolgálja ki a megrendelőket, de a zöldség-gyümölcs termelők és forgalmazók jelentik az egyik legfontosabb értékesítési piacot, ahol termékeik elkelnek.
„Az európai országokhoz képest alacsony kínai gyártási költségek miatt sok vásárló számára vonzó beszállítók vagyunk” – osztotta meg a nyilvánvaló titkot az igazgató a FreshPlaza képviselőjével. Terveik szerint az ügyfelek gyorsabb kiszolgálása érdekében Németországban is fognak üzemet létesíteni a megfelelő gyártókapacitással, így rövidebbek lesznek a szállítási távolságok. Ezzel nem csak költséghatékonyabb lehet a cég, hanem környezetkímélőbb, és az időmegtakarítás révén a vevői elégedettség is növelhető.
Forrás: FreshPlaza