Augusztustól a dm budapesti vásárlói új házhoz szállítási módot választhatnak az online leadott rendeléseikhez. Már aznap kézhez kaphatjuk a dm online shopban vagy a dm App-ban leadott rendeléseinket a Wolt Drive szolgáltatásnak köszönhetően.
Délután ötig megrendeli, aznap átveheti
A Wolt Drive jóvoltából még aznap kézhez kaphatják a 17 óráig megrendelt termékeiket, melyeket közvetlenül a programban résztvevő öt budapesti üzletből szállítanak ki. Az üzletek listája és a szolgáltatás részletei a dm.hu oldalon találhatóak meg.
Az új szolgáltatás célja, hogy gyorsabb és környezetbarátabb lehetőséget kínáljon az online vásárláshoz azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak lemondani a házhoz szállításról. A Wolt Drive dm-termékeket kiszállító flottája ugyanis teljes mértékben elektromos járművekből áll, így fenntarthatóbb szállítási módot kínál a hagyományos gépjárművekhez képest – nem is beszélve arról, hogy a termékeket nem egy távoli logisztikai raktárból gyűjtik össze, hanem a megrendelőhöz közeli üzletekből.
„A Wolt Drive és a dm együttműködésével nemcsak gyors és környezetbarát kiszállítást biztosítunk a vásárlók számára, de támogatjuk a regionális online kiskereskedelmet is” – mondta Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője. „Folyamatosan törekszünk arra, hogy fenntartható kiszállítási lehetőségeket biztosítsunk, és zöldebb megoldásokat nyújtsunk partnereink számára.”
A Wolt Drive gyors kiszállítási szolgáltatását már több ezer e-kereskedő használja világszerte a bankoktól kezdve, a ruhaüzleteken át, az állateledel boltokig – olvasható a termekmix.hu oldalán.