A Mewa textilszolgáltató vállalat útmutató digitális ügyfélportáljának kifejlesztéséért a „Customer Experience” (Ügyfélélmény) kategóriában elnyerte az SAP 2025. évi Innovációs Díját. A neves verseny zsűrije arra az integrált jegyautomatizációs megoldására figyelt fel, amely a felhasználók számára kivételes kényelmet nyújt
A digitális megoldások következtében több idő marad személyes tanácsadásra
A Mewa évente több mint 200 000 megkeresést kap üzleti ügyfeleitől Európában, és ezek e-mailes vagy telefonos feldolgozása idő- és erőforrásigényes. A szolgáltatási folyamatok hatékonyabbá és átláthatóbbá tétel érdekében a mymewa.com ügyfélportált folyamatosan új önkiszolgáló funkciókkal bővítik. Az SAP Madridban egy olyan új automatikus jegyrendszert díjazott, amely kezeli az utánrendelésekre vagy rendelésváltoztatásokra, illetve a teljes körű szolgáltatásként kínált munkaruházati cikkek és ipari törlőkendők szállítási státuszának lekérdezésére vonatkozó kéréseket.

Az ügyfélportál és a jegyrendszer implementációja az SAP Commerce Cloudot, az SAP Sales Cloudot, az SAP Service Cloudot és az SAP ERP rendszert használja. A szabályokra épülő jegyautomatizáció eredményeképpen egy-egy jegy feldolgozási ideje 15 perccel rövidül. Az így megtakarított időt az ügyfélszolgálati dolgozók arra fordíthatják, hogy egyéni tanácsadást nyújtsanak komplexebb témák vagy minőségi kérdések esetén.
A személyre szabottabb minőségi szolgáltatások mellett az ügyfelek a digitális funkciók átláthatóságából is profitálnak. Bármikor – telephelyektől függetlenül – rendelkezhetnek a munkaruházati cikkekkel kapcsolatban, belenézhetnek számláikba, és időveszteség nélkül választ kapnak kérdéseikre azok feldolgozáskor. Ráadásul a digitális megoldás a fenntarthatóságot is szolgálja, hiszen ilyen módon jelentősen csökken a papírfelhasználás.
A Mewa ügyfélszolgálata számára továbbra is fontos a személyes kapcsolattartás
„Kiemelten fontos számunkra, hogy közel legyünk az ügyfelekhez, és a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk neki – partnerként, megbízhatóan és magas minőségi színvonalon. A digitalizáció révén ezt a továbbiakban is meg tudjuk valósítani, mindkét fél számára növeljük a hatékonyságot és az átláthatóságot, és mind ügyfeleink, mind pedig saját dolgozóink számára biztosítjuk szolgáltatásunk jövőjét” – mondta Rainer Monteagudo Santí, a stratégiai marketingért és termékmenedzsmentért felelős részleg vezetője.
A szolgáltatási folyamatok egyre nagyobb mértékű digitalizációjával párhuzamosan a Mewa továbbra is elkötelezett a személyes ügyfélkapcsolatok mellett. A textilszolgáltatóval bármikor közvetlenül – akár telefonon, akár e-mailen – fel lehet venni a kapcsolatot. A helyszínen az értékesítőkből, ügyfélszolgálati munkatársakból és kvalifikált gépkocsivezetőkből álló team gondoskodik az ügyfelek szakszerű kiszolgálásáról. A kis- és középvállalatokat regionális szinten kezelik, az – országon belül vagy akár határokon átívelően – több telephellyel rendelkező nagy ügyfelekkel központi szinten foglalkozik az ügyfélszolgálat.
Szöveg és fotó forrása: Mewa
Transpack Tudástár – Ügyfélélmény-díj
Az ügyfélélmény-díj olyan elismerés, amelyet azok a vállalatok kapnak, amelyek kiemelkedően fejlesztik a vásárlóik, partnereik vagy felhasználóik kiszolgálását digitális vagy személyes csatornákon. Az ügyfélélmény (Customer Experience, CX) nemcsak a gyors ügyintézést, hanem az átláthatóságot, a kényelmet és a személyre szabott szolgáltatásokat is magában foglalja. Az ilyen díjak odaítélése egyben iparági mérce is: jelzik, mely cégek járnak élen a szolgáltatási innovációban. A logisztikai és textiliparban különösen fontos az ügyfélélmény, hiszen a digitalizáció révén idő és erőforrás szabadul fel, miközben nő az ügyfélelégedettség és a fenntarthatóság is.