Rangos díjat kapott a tradicionális textilszolgáltató

Írta: Csomor Zsolt - 2025 augusztus 27.

A Mewa textilszolgáltató vállalat útmutató digitális ügyfélportáljának kifejlesztéséért a „Customer Experience” (Ügyfélélmény) kategóriában elnyerte az SAP 2025. évi Innovációs Díját. A neves verseny zsűrije arra az integrált jegyautomatizációs megoldására figyelt fel, amely a felhasználók számára kivételes kényelmet nyújt

A digitális megoldások következtében több idő marad személyes tanácsadásra

A Mewa évente több mint 200 000 megkeresést kap üzleti ügyfeleitől Európában, és ezek e-mailes vagy telefonos feldolgozása idő- és erőforrásigényes. A szolgáltatási folyamatok hatékonyabbá és átláthatóbbá tétel érdekében a mymewa.com ügyfélportált folyamatosan új önkiszolgáló funkciókkal bővítik. Az SAP Madridban egy olyan új automatikus jegyrendszert díjazott, amely kezeli az utánrendelésekre vagy rendelésváltoztatásokra, illetve a teljes körű szolgáltatásként kínált munkaruházati cikkek és ipari törlőkendők szállítási státuszának lekérdezésére vonatkozó kéréseket.

mewa ortwin frille eric rissler markus horvath sybit gmbh
Ortwin Frille (munkatárs, Mewa folyamatszervezés), Eric Rissler (projektmenedzser, Mewa applikációs projektek), Markus Horvath (Sybit GmbH)

Az ügyfélportál és a jegyrendszer implementációja az SAP Commerce Cloudot, az SAP Sales Cloudot, az SAP Service Cloudot és az SAP ERP rendszert használja. A szabályokra épülő jegyautomatizáció eredményeképpen egy-egy jegy feldolgozási ideje 15 perccel rövidül. Az így megtakarított időt az ügyfélszolgálati dolgozók arra fordíthatják, hogy egyéni tanácsadást nyújtsanak komplexebb témák vagy minőségi kérdések esetén.

A személyre szabottabb minőségi szolgáltatások mellett az ügyfelek a digitális funkciók átláthatóságából is profitálnak. Bármikor – telephelyektől függetlenül – rendelkezhetnek a munkaruházati cikkekkel kapcsolatban, belenézhetnek számláikba, és időveszteség nélkül választ kapnak kérdéseikre azok feldolgozáskor. Ráadásul a digitális megoldás a fenntarthatóságot is szolgálja, hiszen ilyen módon jelentősen csökken a papírfelhasználás.

A Mewa ügyfélszolgálata számára továbbra is fontos a személyes kapcsolattartás

„Kiemelten fontos számunkra, hogy közel legyünk az ügyfelekhez, és a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk neki – partnerként, megbízhatóan és magas minőségi színvonalon. A digitalizáció révén ezt a továbbiakban is meg tudjuk valósítani, mindkét fél számára növeljük a hatékonyságot és az átláthatóságot, és mind ügyfeleink, mind pedig saját dolgozóink számára biztosítjuk szolgáltatásunk jövőjét” – mondta Rainer Monteagudo Santí, a stratégiai marketingért és termékmenedzsmentért felelős részleg vezetője.

A szolgáltatási folyamatok egyre nagyobb mértékű digitalizációjával párhuzamosan a Mewa továbbra is elkötelezett a személyes ügyfélkapcsolatok mellett. A textilszolgáltatóval bármikor közvetlenül – akár telefonon, akár e-mailen – fel lehet venni a kapcsolatot. A helyszínen az értékesítőkből, ügyfélszolgálati munkatársakból és kvalifikált gépkocsivezetőkből álló team gondoskodik az ügyfelek szakszerű kiszolgálásáról. A kis- és középvállalatokat regionális szinten kezelik, az – országon belül vagy akár határokon átívelően – több telephellyel rendelkező nagy ügyfelekkel központi szinten foglalkozik az ügyfélszolgálat.

Szöveg és fotó forrása: Mewa


Transpack Tudástár – Ügyfélélmény-díj

Az ügyfélélmény-díj olyan elismerés, amelyet azok a vállalatok kapnak, amelyek kiemelkedően fejlesztik a vásárlóik, partnereik vagy felhasználóik kiszolgálását digitális vagy személyes csatornákon. Az ügyfélélmény (Customer Experience, CX) nemcsak a gyors ügyintézést, hanem az átláthatóságot, a kényelmet és a személyre szabott szolgáltatásokat is magában foglalja. Az ilyen díjak odaítélése egyben iparági mérce is: jelzik, mely cégek járnak élen a szolgáltatási innovációban. A logisztikai és textiliparban különösen fontos az ügyfélélmény, hiszen a digitalizáció révén idő és erőforrás szabadul fel, miközben nő az ügyfélelégedettség és a fenntarthatóság is.

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.