Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
A gyógyszer csomagolása is lehet fiatalos
A csomagolás világában a gyógyszerek gyártóinak és forgalmazóinak is az új kor szelleméhez kell igazítaniuk az arculati tervezést.
-
Eltérő mértékben, de mindkét üzemanyag ára változik
Csütörtökön a benzin és a gázolaj üzemanyag nagykereskedelmi ára is emelkedik – de nem azonos mértékben.
-
Így jött haza a nemzeti arany! (videótartalommal)
Szuperbiztos épületben őrzik.
-
Átlépte a határt a Continest mobil lőtérkonténere
A hazai debütálás után Szlovéniában is bemutatkozott a Continest összecsukható, páncélozott lőtérkonténere.
-
Papírmentesen is működik
A cargo-partner egyre több irodája válik papírmentessé, amelyet kiváló digitalizáltságukkal érnek el.