Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Kiválóság-díj a hazai beruházásért
Logisztika: a szakma elismerését aratta a Gamma Digital és a Master Good pályázata.
-
Összefogásra tanítja az emberiséget az emissziós cél
Kevesebb CO2, több logisztikai hatékonyság, zöld ipar – Ökoindustria 2021.
-
Már 57 minősített logisztikai park van hazánkban
A logisztikai parkok biztosítják a megbízható, precíz és minőségi szállítást a becsült időkereten belül.
-
Tartsuk tovább körforgásban a műanyagot!
Még mindig túl sok műanyagot állítunk elő. Ezt a koronavírus-járvány csak tovább fokoz, viszont kiemelkedő a jelentősége a védekezésben.
-
Logisztikai bővítés a Postánál
Minőségi csomagszolgáltatás alapja: gyors, hatékony és korszerű logisztikai hálózat.