Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
			 Szerző: Rik Gabriella 		
									Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
- 
          
          Élen járunk a digitális technológiák alkalmazásábanA hazai lakosság több mint kétharmada igyekszik online intézni mindennapi ügyeit. 
- 
          
          Eldobható papír szájmaszk egy magyar nyomdátólA virSTOP nevű szájmaszk teljes mértékben magyar innováció. 
- 
          
          FESPA Berlin 2018 – igazi szakmai seregszemle!Ilyen múlttal a háttérben idén májusban Berlin adott otthont a négynapos rendezvénynek, rekord számú, több mint 20 000 látogatóval, és többszáz… 
- 
          
          „Digitális csomagolás” leplezte le az évezredes titkotRégészet és „digitális kicsomagolás”: így sikerült megpillantani a 3500 éve épen fennmaradt fáraó testét a szarkofágban. 
- 
          
          SZIE: ha siet, még van hely erre a szakmérnökképzésre!A képzés felsőfokú, munka mellett elvégezhető, diplomával elismert oktatást kínál a gyümölcs- és zöldségfeldolgozás iránt érdeklődők, valamint ezen a területen dolgozók részére. 

 
               
               
               
              