Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Minden úgy ment, ahogy az AXIÁL ígérte-vállalta
Kiskőrösön nemcsak a gazdák, hanem a nyomdaipari cég is a bajai gép-nagykereskedéstől vásárol.
-
Legjobb gyár- és WorldStar-díjak az STI Petőfi Nyomdának
Legjobb gyár- és WorldStar-díjak az STI Petőfi Nyomdának
-
IML-technológia a címkenyomtatásban
A Karsai Alba Kft. már évtizedek óta foglalkozik a pezsgőtabletták csomagolóanyagának gyártásával – ez pedig a nyomdázott cső és dugó.
-
Igen hatékony címkézési eljárás – és még környezetbarát is
A lézeres jelöléstechnikai megoldással a címkézési feladatok költséghatékonyabbá, ráadásul fenntarthatóbbá válnak.
-
Semmi esély a termékhamisításra!
Az STI Group kifejlesztette a tökéletes gyógyszerdobozt Lauterbach, 2015. január – Világviszonylatban a gyógyszerek 10%-a hamisítvány az US Food and Drug…