Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Gépi biztonsági őr: harmadáron is többet nyújt az embernél
A biztonsági őrök a múlt: itt a digitális ügyfélkezelő és portarendszer – magyar fejlesztőtől!
-
Horror a nyomda- és csomagolóiparban: a selejt elpusztíthatatlan
Komplett megoldás: Dobozhajtogató, – ragasztógép ellenőrző egységgel.
-
Közeledik az év Supply Chain eseménye: az MLBKT 27. Kongresszusa!
DIGITÁLIS LÁNCREAKCIÓK: 2019. november 13-15.
-
Megnyitott a negyedik PPDexpo!
Közel 4 ezer négyzetméteren 100 kiállító várja a szakmabelieket.
-
Sericol megoldások a PPD-n
A PPDexpo látogatóinak névre szóló pólóval kedveskedett a Sericol Hungary Kft.