Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Új kihívás a marketingben – Hogyan győzzük meg a fiatal generációt?
A sikeres marketing előfeltétele mindig a piac szegmentálása, a releváns célcsoportok meghatározása.
-
Mi motiválja vásárlásra az embereket?
A márkák mind inkább arra helyezik a hangsúlyt, hogy megértsék, a fogyasztók miért is vásárolnak valójában.
-
1000 tégla óránként, 3 naponta egy nagy ház
Építőipar: a logisztika és a robotika találkozása forradalmasítja és „tisztítja”.
-
Miért éppen Bag-in-Box? II.
A cikksorozat szerzője a rendszerváltás kezdete óta nyomdászattal foglalkozik. vállalkozásánál csomagolóanyag-előállítás a fő profil, Bag-in-Box…
-
PPDexpo beszámoló
A 2. alkalommal mgrendezett PPDexpo látogatói adatainak gyors összegézese szerint a PPDexpo, a SignExpo és a Flexpo szakkiállításokat – 3.807 előregisztrációt követően – 3.108-an tekintették meg.