Visszaváltható csomagolást tesztel a Tesco

Írta: Csomor Zsolt - 2021 szeptember 18.

A Tesco is mind hangsúlyosabban figyel a környezetvédelemre, legújabb akciójának célja is a műanyag hulladék csökkentése. Megérkezik a visszaváltható csomagolás a Tesco üzleteibe, köszönhetően a vállalat és a New Jersey-i TerraCycle cég Loop platform együttműködésének.

 

A termékkör tovább bővülhet

Kísérleti jelleggel a vállalat 10 kelet-angliai üzletében indult el a kezdeményezés. A vásárlók a Loop kijelzőjénél választhatnak a 88 termékcsoport közül, melyeket a vállalat ilyen módon kínál.

 

polc áruház vásárló üdítőital bor
Kép forrása: Loop

 

Ezek között a Coca-Cola, a Heinz, az Unilever és a Pepsi termékei mellett a bolt saját márkás cikkei közül is választhatnak a vásárlók. Az újrahasznosítható csomagolás ára 20 pennytől indul, amit a boltban található pontokon lehet visszaváltani – olvasható a Bloomberg oldalán és a Világgazdaság fordításában.

A TerraCycle és a Loop alapító-vezérigazgatója, Tom Szaky szerint a fogyasztói reakció kulcsfontosságú lesz a kezdő üzletekben. Abban bízik, hogy a jövőben további boltokban és termékcsoportok esetében is elérhető lesz a visszaváltható csomagolás.

 

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.