A magyar márkával immár negyedik éve együtt dolgozó Bruce Willis nemcsak reklámoz a HELL csomagolásán, de rendszeresen fogyasztja is az energiaitalokat. A hollywoodi világsztár a mai napig rendszeresen kéri az utánpótlást, és nála található az egymilliárdomodik doboz, amit nagy becsben tart.
Még két évig biztosan ránk tekint az energiaital dobozáról
A piacvezető magyar energiaital márka büszke arra, hogy Bruce Willis az otthoni hűtőjében is mindig tart egy jó adag HELL-t. A tavalyi évben a színész éppen az USA-ban található Georgia államban forgatta legújabb akciófilmjét, amikor ráébredt arra, hogy nincs nála elegendő a kedvencéből. Mivel a forgatásnak helyszínt adó amerikai kisváros környékén nem volt kapható az ördögfejes energiaital, Willis visszafordíttatta magángépét New Yorkba, hogy az otthoni HELL készletből hozasson utánpótlást.
A gyümölcsöző együttműködésből már eddig is izgalmas reklámkampányok születtek, így nem csoda, hogy újabb szerződéshosszabbításra került sor. Bruce Willis további 2 évig még biztosan HELL-esként néz vissza ránk az aludobozról világszerte, és bevállalós képekkel emeli a tétet!
„A HELL ENERGY nem titkolt célja, hogy fiatalítsa célcsoportját, ebben pedig óriási szerepe lesz Bruce Willis-nek is a következő két évben. Az amerikai színészről az eddigiekhez képest sokkal vagányabb képek készültek. Azt gondolom, az eredmény önmagáért beszél!” – olvasható a HELL ENERGY oldalán.
A még mindig kiváló formában lévő Bruce Willis legújabb „felfedezettje” a HELL portfólióból a FOCUS nevű termék, amelyet elmondása szerint gyakran a filmszövegek tanulása közben is fogyaszt.
Összeállította: Csomor Zsolt