fbpx

Mesterséges édesítőszert nem tartalmaz az új cider almabor

Írta: Molnár Tamás - 2024 szeptember 29.

A Heineken Ireland együttműködik a The Otherly ügynökséggel az Orchard Thieves Wild Apple Cider piacra dobásában. Az Írországban a hagyományos almabort háttérbe szorító ízesített alkoholos italok (FAB) piaci térnyerésére válaszul az Orchard Thieves ügynökség, a Heineken termékére fejlesztett egy új csomagolás arculatot.

Az új termék az Orchard Thieves Wild Apple Cider termékcsalád, amely csökkentett cukortartalmú és mesterséges édesítőszert nem tartalmaz.

 A közös cél az almaborral kapcsolatos régi beidegződések megkérdőjelezése, és egy új arculat létrehozása, amely vonzó a Z generációnak és Y generációs alkohol fogyasztóknak is. A tervezés innovációból, névfejlesztésből és csomagolástervezésből állt egyszersmind létrehoztuk az Orchard Thieves WILD Apple Cidert mely csökkentett cukortartalommal és alacsonyabb alkohol tartalommal rendelkezik  és ami kevésbé édes de sokkal frissítőbb.

Az artwork központi eleme az Orchard Thief (gyümölcs csenő) figurája volt. Ez a róka embléma, amely a márkát szimbolizálja és az ösztönökben való bizalomról és szenvedély követéséről szóló üzenet. A kampány, a „Head for the Wild” (Irány a Vadon) néven egy történetet mond el, amelyben az Gyümölcs Csenő róka a városi otthonukon túl egy elhagyott gyümölcsöskertbe kalandozik a Dublin-öböl mellett, hogy a legvadabb, legüdítőbb almákat keresse – ami az új almabor esszenciája.A márkaügynökség megtervezte a csomagolás designt, a grafika célja a figyelem felkeltése a merész illusztrációval. mely megörökíti azt a pillanatot, amikor a róka felfedezi az alma és a gyümölcsös vad szépségét. Chris Walsh, a The Otherly kreatív igazgatója véleménye szerint egy történetet alkottak meg egy kíváncsi rókáról, aki városi otthonán túl a Dublin-öböl melletti gyümölcsöskertbe merészkedik.

A márkatörténetet sikerült a csomagoláson keresztül a szélesebb vásárlók számára is érthetően megjeleníteni kiemelve a róka felfedezőútját. A koncepció sikere példátlan volt, a figyelemre méltó 79%-os fogyasztói vásárlási szándék miatt ügyfelünk megbízott minket az ATL bevezetési kampányával

Anna Walsh, a Heineken vezető márkamenedzsere hozzátette: „Az Orchard Thieves Wild Apple Cider márkaépítése olyan inspiráló tervezőkkel való együttműködés eredménye, akik tudják, hogyan emeljék ki a márkainfó minőségét.

Az Otherly minden lépésben támogatott minket, a projekt kezdetétől a végső megvalósításig. Az ötlet soha nem látott sikert aratott, hihetetlenül jól teljesített a kulcsfontosságú fogyasztói csoportokban. Teljesen elragadtattak minket az eredmények, és lenyűgözött az ügynökség azon képessége, hogy nem csak egy fantasztikus ötletet tud kitalálni, hanem olyan szépen és hatékonyan meg is tudja valósítani azt.