A UPS magasan a második helyezett feletti pontszámot ért el az iparági kategóriában.
–Nagyon megtisztelőnek tartjuk, hogy ebben a tekintélyes elismerésben részesültünk. Komoly tanúságtétel ez a cégünknél dolgozó elhívatott kollégáink és a folyamatos fejlesztésre épülő vállalati kultúránk mellett, melynek fő célja, hogy minél nagyobb hozzáadott értéket nyújthassunk ügyfeleinknek szolgáltatásunk során, végső soron ezek az értékek teremtenek meg és tartanak fent egy céget – nyilatkozta David Abney, a UPS elnök-vezérigazgatója
A vállalat az alábbi tényezőkben első lett az iparágban: innováció, emberi erőforrás menedzsment, a vállalati erőforrások felhasználása, társadalmi felelősségvállalás, vállalatvezetés, pénzügyi stabilitás, stratégiai beruházások, termékek és szolgáltatások minősége és globális versenyképesség.
A UPS a világ egyik legismertebb márkája. A vállalat több mint 220 országban és területen működik, és az elmúlt években széles körben elismerték a világkereskedelem fejlesztésében betöltött növekvő szerepéért. A mostani az egymást követő harmadik alkalom, hogy a UPS elsőként végzett a Fortune magazin listáján a kiszállítási szektorban.
Összeállította: Kalmár Nárcisz