Kulcsszó: marketing
Ecodesign a csomagolásoknál
Az ecodesign egy környezettudatos design, amely nagyon sok szempont figyelembevételével készül.
Brüsszelben találkoztak a címkeipar szakemberei
Kontinensünkön a címkeipar legnagyobb nemzetközi rendezvénye a Labelexpo Europe 2017 kiállítás, melyet Brüsszelben tartottak.
Csomagolás, amitől a fogyasztó fontosnak érzi magát
Több, mint poén: levegő a dobozban, semmi a gömbben, bikaürülék csomagban..
Az élelmiszeripar és HoReCa regionális szakkiállítása
A Sirha Budapest csomagolóipari, sütő-, cukrász- és élelmiszeripari, szálloda- és vendéglátóipari, valamint gasztronómiai szakkiállítás 2018. február…
A láb arra megy, amerre a szem néz
Február végén nyílik az italgyártási szakvásár
Költségcsökkentés technológiafejlesztéssel a nyomtatott csomagolóanyagok gyártásába
Az ipari technológiák fejlesztéseknek általánosságban több célja lehet, azonban valamennyi cél mögött közös motiváció a piaci előny megszerzése a konkurenciával szemben.
A HUNGAROPACK 2017 Marketing díj nyertese a Keskeny és Társai 2001 Kft.: Edelweiss Beauty Complete doboz
Az exkluzív megjelenésű díszdoboz prémium minőségű kozmetikumkészlet számára készült.
Most te diktálhatsz a multinak!
Kicsi helyi vállalkozás, vagy multinacionális óriás – ha a gyártó vagy a kereskedő biztosra akar menni, akkor legjobb, ha megkérdezi a vásárlót: mit szeretne venni. Ez a legjobb?
A fő érzelmi szükségletek kielégítése a marketingtevékenység fókuszában
A posztmodern marketing leginkább abban különbözik modern elődjétől, hogy annál sokkal átgondoltabban és tudatosabban próbál hatni az érzelmekre.