Bezárás

Irodagép-lízing – cserélje le elavult eszközeit!

Írta: Szerkesztőség - 2013 november 26.

A Budapest Bank kutatása szerint a szükség határozza meg a vállalkozások irodagép-beszerzését: 92%-uk nem tervez előre, akkor dönt csak róla, amikor az épp aktuálissá válik (pl. már nem javítható az eszköz vagy új munkatárs érkezese miatt új gépekre van szükség).  Ennek megfelelően az sem jellemző, hogy tudatosan, időről-időre modernebbre, hatékonyabbra cserélnék a meglévő berendezéseket.  85%-uk addig használja az irodagépeket, amíg működnek, még akkor is, ha az esetleg lassítja a munkafolyamatokat.

 

 

Leginkább az asztali számítógépek, monitorok, laptopok esetében gyorsabb a csereidő, de ezeket is csak minden hatodik cég cseréli 2-3 évente, harmaduk 4-10 évente, szintén harmaduk pedig akár ennél is hosszabb időközönként, amikor már használhatatlanná válik az eszköz. A többi berendezést (nyomtatók, szkennerek, fénymásolók) a vállalkozások 20%-a cseréli 2-5 éven belül, a túlnyomó többség viszont csak akkor vásárol ezekből újat, ha a régi eszköz már nem hatékony vagy véglegesen elromlott.

Az irodatechnikai eszközök vásárlását legtöbben saját forrásból finanszírozzák egyösszegű átutalással (59%) vagy készpénzfizetéssel (45%).

Az irodagép-beszerzéssel járó egyösszegű kiadások arra ösztönzik a vállalkozásokat – főleg a kisebb cégeket – hogy minél tovább halasszák az eszközvásárlást, pedig az sok esetben már a munkavégzés hatékonyságát is veszélyezteti. Ráadásul az emiatt használatlanná váló irodagépek cseréje a legrosszabb pillanatokban okozhat váratlan költségeket.

 

Erre kínál megoldást a Budapest Lízing új, a piacon egyedülálló konstrukciója. Az irodagép-lízingkonstrukció révén a vállalkozók a bank elektronikai kereskedő partnereinél helyben, 1-2 óra alatt megköthetik a lízingszerződést és nyomban el is vihetik a kiválasztott eszközt. A folyamat gyors, egyszerű és kevés adminisztrációval jár, 100.000 forinttól akár 5 millió forintos összegig igényelhető, 20%-os önerő mellett. Ennek révén lehetővé válik az egyszeri nagyobb kiadás elkerülése, amely több előnnyel is jár: így akár több vagy modernebb és hatékonyabb – ugyanakkor drágább – berendezéseket is beszerezhetnek, vagy egyéb fejlesztésekre fordíthatják az így fennmaradt összeget, ezzel növelve versenyképességüket. Sőt megoldás arra is, hogy a vállalkozónak ne kelljen megvárni, amíg végleg használhatatlanná válnak az adott eszközök, hanem előretervezve időben lecserélhesse azokat. A konstrukció a NAV-hoz bekötendő online pénztárgépek vásárlására is igénybe vehető.

 

A jelen kommunikációban közölt információ nem minősül ajánlattételnek, kizárólag tájékoztató jellegű és a teljesség igénye nélkül a hivatkozott termék egyes jellemzőit tartalmazza. A Budapest Lízing Zrt. az ajánlati kötöttséget ezúton kifejezetten kizárja, a kötelezettségvállalás minden esetben egyedi hitelbírálat függvénye! A részletes szerződéses feltételekkel és a termék kondícióival kapcsolatban érdeklődjön a www.budapestlizing.hu weboldalon vagy a 06 1 450 6224 telefonszámon.