fbpx

12 POPAI-díj által erősödött az STI Group

Írta: Szerkesztőség - 2014 október 30.
Gillingham, 2014. október 16. –  Alátámasztva az értékesítés terén tanúsított kreativitását és szakértelmét, az STI Line nagy sikert aratott a 2014-es POPAI Egyesült Királyság és Írország versenyen a Tower Hotelben, Londonban, október 9-én. Ebben az évben, amikor a verseny erősebb volt, mint eddig valaha, a vállalat nyolc kategóriában 12 díjat nyert, amely a legjobb teljesítménynek minősül a verseny története során.
Az Unilever, Mondeléz, NET-A-PORTER, Clarins, Westland és Weetabix boldog kollégái csatlakoztak az STI Line szakembereihez, hogy együtt ünnepelhessék a közösen elért sikert. A tíz jelölést négy arany, három ezüst és három bronz díjra váltották a következő kategóriákban: Otthon & Kert, Egészség & Szépség, Cukrásztermékek és Fenntarthatóság. Az öröm tovább fokozódott, amikor „Az év displaye” eredményeiről lehullott a lepel az este végén: a hat díjból kettőt az STI Line partnereinek, az Unilevernek és a Mondeléznek ítéltek.
„A múlt évben elért rekord után, ez a kivételes végeredmény az STI Line-t megkérdőjelezhetetlenül vezető szakértőként pozícionálja azoknak az ügyfeleknek a körében, akik hasonló sikereket kívánnak elérni” – mondja Paul Clarke, ügyvezető igazgató. „Ezek a díjak rávilágítanak arra, hogy a tapasztalatokat és felismeréseket megosztani ambiciózus márkagyártókkal lehetővé teszi számunkra, hogy eredeti és sokkal lényegesebb, hatékonyabb in-store aktivitást érjünk el. Hihetetlenül hálásak vagyunk ügyfeleinknek és mérhetetlenül büszkék vagyunk az egyedülálló szakértőcsapatunkra.”
A 70 különböző vállalattól beérkezett több mint 220 nevezés kapcsán a zsűri minden kategóriában olyan kreatív POP-megoldásokat keresett, amelyek lenyűgözik a vásárlókat, kommunikálják a márkaértékeket és mérhető hatással rendelkeznek az értékesítés szempontjából.
Az aranyérmes Mondeléz Cadbury Easter Van azzal vívta ki az elismerést, hogy rendkívül jól lekerekített és kivitelezett koncepciónak minősült, amely a fogyasztókból elkötelezettséget vált ki mókás dizájnjának és kreatív elemeinek köszönhetően.
A hatalmas Resolva flakon, amely kizárólag kartonból készült a Westland Horticulture számára, szintén aranyérmet nyert erős márkaképviselete és ötletes formavilága által: hatása az értékesítésre és az általa biztosított járulékos hely elismerésre méltó.
Az Unilever Lotus F1 biztonsági tálca F1 mini autókkal felszerelve nyerte a harmadik aranyat. A koncepció igazán inspiráló példája a POP-megoldásoknak, amely egyedülálló megkülönböztetést és erős márkajelenlétet biztosít.
Az utolsó aranyérmet a Mondeléz által kifejlesztett Sustainabin kapta, amelyet a „frontok nyerteseként” jellemeztek. Fantasztikusan alkalmazható egység, amely lehetővé teszi a márkajelenlét kiterjesztését, értékes hely spórolható meg általa, ösztönzi az értékesítést, ugyanakkor csökkenti a káros környezeti hatásokat.
„Köszönettel tartozunk minden márkapartnerünknek az együttműködő hozzáállásért, amely lehetővé tette számunkra, hogy ilyen hatékony in-store displayeket fejlesszünk ki” – mondja Andy Starr, értékesítési igazgató. „Ez tényleg igazi csapatmunkát jelent, a kezdeti elképzelésektől a szállításon át a kereskedelmi aktivitásokig, és szerencsések vagyunk, hogy ilyen nagyszerű szakemberekkel dolgozhatunk együtt.”
A Cadbury Easter Van és a Lotus F1 tálca megkapta „Az év displaye” elismerést az este méltó zárásaként.
20 POPAI-díj 2014-ben
A POPAI Egyesült Királyság és Írország versenyen elnyert díjakkal együtt az STI Group összesen 20 POPAI-díjat, köztük két Global POPAI-díjat nyert 2014-ben. „Nagy örömünkre szolgál a POPAI-díjak által közvetített siker számunkra” – mondja Aleksandar Stojanovic, az STI Group értékesítési és marketingigazgatója. A többi országban, illetve több kategóriában megszerzett elismerések azt bizonyítják, hogy az STI Group az igényes ügyfelek erős partnere minden iparágban.