Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Az FM Logistic nyerte el a legjobb logisztikai szolgáltató díjat kiskereskedelmi ellátási lánc kategóriában
A 11. alkalommal megrendezett európai 3PL csúcstalálkozón az FM Logistic-ot választották a legjobb logisztikai szolgáltatónak.
-
A Ryder System Inc. felvásárolta a Cardinal Logistics-et
Nagy a mozgás a logisztikában világszerte. 2024-ben az eddigieken túl még több cégfelvásárlás várható a szektorban.
-
Május utolsó vasárnapja: gyereknap
Boldog gyereknapot kíván a Transpack szaklap szerkesztősége!
-
Újra kiosztották a CEE Logisztikai Kiválósági Díjakat
A szakmai rendezvény nagyban hozzájárul az innovatív logisztikai megoldások helyi szintű adaptálásához, a fejlődéshez.
-
A csomagolás fuvarjogi aspektusai
A csomagolás vonatkozásában áruszállítás során nemcsak a feladónak, a fuvarozónak is van feladata és felelőssége.