Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Gazdasági érdek a hajózhatóság javítása
A Szob-Déli országhatár közötti szakaszon 31 helyszínen, közel 52 km-en kell a beavatkozni.
-
Példaértékű: csomagolóanyagból cipő
Nem az anyag a probléma, hanem hogy mit kezdünk vele hulladékként – erre mutat jó irányt a Lidl cipője.
-
Már a megvásárolt autót is házhoz szállítják
Kínában az elektromos meghajtású autómárkával, a Polestarral megkezdődött az autók házhoz szállítása. A szolgáltatás hamarosan hazánkban is elérhető lesz.
-
Hol tart most a szállítmányozási piac?
Magyar Szállítmányozók Szövetsége felmérést készített, a szállítmányozási piacot érintő hatásokról
-
Fúzióval erősít a mobil robotgyártó
A Mobile Industrial Robots és az AutoGuide Mobil Robots a jövőben közösen teszik hatékonyabbá a belső logisztikát.