Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Az árufuvarozók sztrájkfelhívása
Az engedetlenség durva logisztikai problémákat okozhat a spanyol agráriumban, az élelmiszer ellátásban.
-
Dinamikus fejlődés, sokrétű fejlesztés a MULTIVAC-nál
Növekedés, innováció az automatizálás felé a csomagolási és feldolgozási megoldások vezető hazai képviselőjénél, a Multivac-nál.
-
Hogyan segít a szállítás menedzsment az e-kereskedelemben
Az e-kereskedelem térnyerése megnövelte a hatékony szállításkezelés jelentőségét, mivel az ügyfelek elvárják, hogy termékeiket a legrövidebb időn belül megkapják.
-
Fel kell pörgetni a logisztika digitalizálását
Hazánk jövőbeli versenyképességének feltétele a digitalizáció fejlettségi szintjének növelése.
-
Fenntarthatóbbá válik az Auchan házhoz szállítása
A környezetvédelem érdekében az Auchan a jövőben hozzáadott csomagolás nélkül végzi az e-kereskedelmi házhoz szállítást.