Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
„Mire számítsunk a logisztikában 2020-ban” konferencia
A felénk irányuló információkat sokszor nehéz követnünk és megértenünk, de ehhez kiváló segítséget nyújtott a Nagyvállalatok Logisztikai Vezetőinek Klubja által szervezett rendezvény.
-
Összeomolhat a megbízható rendszer
Újabb segélykiáltással próbálja stabilizálni helyzetét a fuvarozószakma.
-
Logisztikai beruházás 1,7 milliárdért
Jelenleg az alapozási munkálatok zajlanak.
-
Jim Kearneyt nevezték ki a UPS magyarországi országigazgatójává
Március 8 óta a UPS magyarországi országigazgatója Jim Kearney, aki emellett a romániai és görögországi leányvállalatokért is felel. Az ír…
-
Bővítette digitális szolgáltatásait a Budapest Bank
A számlanyitás mellett mostantól internetbank szolgáltatás is igényelhető videochaten keresztül.