A Goodyear Európában is elindítja közösségimédia-kampányát azzal a céllal, hogy elismerje azon tehergépkocsi-vezetők, flottakezelők, diszpécserek, logisztikai dolgozók, műszaki szakemberek és gumiabroncs-szerelők munkáját, akik a COVID-19 járvány alatt is folyamatos támogatást nyújtanak a társadalom és a gazdaság szempontjából alapvetően fontos ágazatokban.
A kampány keretében a Goodyear Európa-szerte arra kéri Facebook követőit, hogy használják a #highwayhero hashtaget, ezzel is elismerve és értékelve a szállítmányozás és fuvarozás frontvonalában dolgozók folyamatos erőfeszítéseit, elkötelezettségét és kimagasló teljesítményét a koronavírus miatt kialakult kihívásokkal teli időszakban.
A Goodyear csapata hálás, és tiszteletét fejezi ki az egészségügyi dolgozóknak, akik hosszú hetek óta rendkívüli munkát végeznek, mondta Gregory Boucharlat, a Goodyear Europe haszongépjárműabroncs-ágazatának alelnöke. Ugyancsak hálásak a tehergépkocsi-vezetőknek és az üzemeltetési és karbantartási csapatoknak, amelyek továbbra is éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy ellássák az élelmiszerboltokat, célba juttassák a létfontosságú orvosi eszközöket, és megbirkózzanak az online vásárlások támasztotta megnövekedett igényekkel. A kampány egyszerű módja az elismerés kifejezésének.
A Goodyear az első ötezer esetben minden egyes kimagasló munkát végző barát, kolléga vagy családtag #highwayhero jelöléséért 2 eurót adományoz az Egészségügyi Világszervezet (WHO) Koronavírus Szolidaritási Alapjának. A közösségi médiában meghirdetett kezdeményezés a Goodyear Németországban és az Egyesült Államokban ismert Highway Hero jutalmazási programjának kiterjesztése, melynek célja a közlekedés biztonságának támogatása. A program 1983 óta működik sikeresen az Egyesült Államokban.
Kép forrása: Goodyear