Bemutatásra került a Renault új kishaszongépjármű (LCV) termékcsaládja, melyet praktikus szolgáltatások és konfigurációk, alternatív hajtásláncok széleskörű elterjedésére való felkészülés jellemez.
A Kangooba is sokat lehet pakolni (Fotó: Renault Group)
A rakodási és teheráru elhelyezési funkciók
A kishaszongépjárművek rakodási és teheráru elhelyezési funkcióit számos, a felhasználói igények figyelembe vételével készült, a kategóriában egyedülálló újítással egészítették ki. A teljesen új megoldással készült csúszóajtó könnyebb hozzáférést biztosít oldalról a jármű belteréhez – egy az innovatív megoldások közül.
Az üzleti felhasználók számára egyedülálló módon „beltér konfigurátor” szolgáltatás is biztosított. Jármű-átalakítási és egyéb termék-kivitelezési szolgáltatásokkal világszerte több mint hatszáz márkakereskedő áll az ügyfelek rendelkezésére.
A speciális oldalajtó egyedülálló megoldással segíti a szállítást (Fotó: Renault Group)
A kishaszongépjárművek:
- benzin,
- dízel,
- elektromos,
- később hidrogén-üzemanyagcellás kivitelben is kaphatóak lesznek.
Az új Kangoo Van e-Tech elektromos furgon 2021 végétől
A jármű 265 kilométeres hatótávval rendelkezik, akkumulátorait pedig 40 perc alatt lehet majd 80 százalékra feltölteni. Az elektromos hajtású járműveket a szállítási szolgáltatások „last mile”, azaz a célállomás elérésének utolsó szakaszára jellemző feltételek legjobb kielégítésére optimalizálták.
A „zéró emissziós” termékprogramja keretében a Renault hidrogén-üzemanyagcellás hajtásláncot is kínál majd furgonjaihoz a francia kormány 2020-ban indított hidrogénüzemanyag-stratégiája keretében.
A Renault, kishaszongépjármű (LCV) termékcsalád (Fotó: Renault Group)
Energiaátállás-stratégiai és járműflotta-elektromosítási szolgáltatás
A zéró emissziós modellek piacra vitele mellett a Renault energiaátállás-stratégiai és járműflotta-elektromosítási szolgáltatásokat is kínál ügyfelei számára.
Ennek keretében kulcsrakész töltési infrastruktúra telepítését is elvégzi elektromos járművekhez saját Elexent érdekeltsége révén, az üzemanyagcellás járművek számára pedig a Plug Power vállalattal létesített együttműködés keretében.
A hidrogénhajtású kishaszongépjárművek európai piacán a Renault 30 százalékos részesedést kíván szerezni 2030-ig.
Forrás: Renault Group
Összeállította: Barna Ferenc