Egyedi élmény, mintha Botticelli festette volna

Írta: Barna Ferenc - 2022 június 27.

A Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt a reneszánsz művészet alkotásaival vezették be a piacra májusban, ezzel nyújtva egyedi élményt a célközönségnek.

A reneszánsz alkotás kicsit másként
A reneszánsz alkotások gyakran használt szimbólumai és a szörp

A Folly legújabb szörpje, a Spring

A palackba zárt tavasz ízvilágát adja vissza egész évben egy palackba összegyűjtve – ez a Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagja. A szörp különlegessége, hogy a Folly fűszerkertjében termett fűszernövényekből: kakukkfűből, rozmaringból és zsályából készül. Az egyedülálló ízkompozícióhoz egyedi kreatív koncepciót is szeretett volna létrehozni a Folly, ebben működött közre a Salt Communications kreatív csapata.

A palack és a kampány megtervezése során az elsődleges szempontok közé tartozott, hogy természetességet, harmóniát, valamint az arborétum tavaszi, nyár eleji „nyüzsgő” hangulatát tükröző koncepció szülessen. Ezek a kiindulópontok vezettek a tavasz konnotációi és a reneszánsz művészeti forradalom közti párhuzamra épülő végeredményhez. „A koncepcióalkotás során elsődlegesen az egyediség és a frissesség – vagyis az évszak és a debütáló termék kollektív tulajdonságainak kifejezését tűztük ki célul. A reneszánsz alkotások talán a megújulás leggyakrabban használt szimbólumai, így nem csak jelentésrétegeik, hanem töretlen népszerűségük miatt is a felhasználásukra esett a választás” – fogalmazott Burus Botond, a kreatív koncepció egyik ötletgazdája, a Salt Communications art directora.

A reneszánsz alkotás kicsit másként
A palackba zárt tavasz

Élményszerű, maradandó emlék

A bevezető kampány fő célja a márkaismertség növelése és a termék bemutatása mellett, hogy ne csupán a szörp egyedi ízvilágával, hanem a hirdetés vizuális megjelenésével is élményszerű, maradandó emléket hagyjon az emberekben. Így a kívánt hatást a reneszánsz kor képzőművészeti alkotásaira épülő Facebook és Instagram hirdetési kreatívokkal próbálták előidézni.

Ezek a kreatívok különböző szövegvariációval és célzással futottak 2022. május 11. és 29. között. De nem csupán az online térben szerepelt sikeresen a Spring: népszerű volt a szezon rendezvényein is, valamint több olyan bolt is ismert, ahol a Folly termékei közül ezt emelték le leggyakrabban a polcról.

Forrás: Folly/Sajtóközlemény