A 100 százalékban biogazdálkodást folytató Farneto del Principe nevű cég célja az őshonos szőlőfajták – például Magliocco, Calabrese, Guarnaccia és Castiglione – fejlesztése Altomonte, egy csodálatos dél-olaszországi város földjén.
A cég kínálatában fehér-, rozé- és vörösborok találhatók. A tulajdonosok arra kérték a Studio La Reginát, hogy organikus boraik címkéihez olyan dizájnt tervezzenek, amely tükrözi a termőterületeik tradícióit, jellegzetességeit. A cég logójának gyors átformálását követően a Studio La Regina a címkék tervezését Altomonte történelmi központjának jellegzetes látképére alapozta.
Az első az aranyfóliával díszített látképet ábrázolja, ami keretezi az árnyékolt naplementében magasodó város kontúrjait, és braille-fényezésű, lineáris mintázat gazdagítja. A második a stancolt metszetbe vésett látképet mutatja az éjszakai sötétség szimulálására, amelyet aranyfóliás, nagy telihold világít meg, és tapintható homokhatása van.
(Hasonlóan szenzációs borospalack-csomagolástervről itt írtunk!)