Töretlen a Trans-Sped fejlődése

Írta: Csomor Zsolt - 2022 július 22.

A 2021-es évben is a fejlesztések mellett döntött a Trans-Sped Kft., így a koronavírus okozta nehézségek ellenére tovább tudott növekedni, erősítve piaci pozícióját. A Nagytarcsán nyitott e-kereskedelmi raktárbázist több stratégiai célú cégfelvásárlás és egy egyedülálló ZERO szolgáltatás indítása követte.

E-kereskedelmi központ nyitása

A Trans-Sped növekedése újabb állomáshoz érkezett 2021 első felében. A fulfillment szolgáltatást, webshopok kiszolgálását végző WEBSHIPPY-ben 2020 év végén kisebbségi tulajdoni arányt vásárolt, majd 2021-ben megnyitotta Nagytarcsán a több mint 13 ezer m²-es raktárbázisát is. Elsősorban az e-kereskedelemben, valamint a gyártó- és feldolgozóiparban működő ügyfelei kiszolgálására bővítve addigi telephelyeit. Ezzel a lépéssel a komplex logisztikai szolgáltatásokat kínáló vállalatcsoport egyszerre jelezte elköteleződését az e-kereskedelem és a budapesti régió mellett. E bázisán a Trans-Sped komplex raktárlogisztikai feladatokat végez és a 3000 csomag/hó feletti forgalmat bonyolító e-kereskedők számára nyújt magas színvonalú szolgáltatást.

raktár állványrendszer kisteherautó
Kép forrása: Trans-Sped Kft.

Cégfelvásárlások

Tavaly több stratégiai cégfelvásárlással is erősítette piaci jelenlétét a Trans-Sped. Megvásárolta a MEMOFIT Kft. üzletrészének 100%-át, és a társaságok közötti megállapodás értelmében az eddig a MEMOFIT Kft.-nél végzett vámügynöki tevékenység ezt követően a Trans-Sped Kft. irányításával folytatódott. Ugyanebben az évben a Trans-Sped megvásárolta az EURO-LOG Kft. 100% tulajdonrészét is. A társaságok közötti megállapodás értelmében az EURO-LOG Kft.-nél eddig végzett raktárlogisztikai, vám, szállítmányozási, fuvarozási tevékenységek megerősítése, a Trans-Sped irányítása mellett új tevékenységként a nemzetközi gyűjtő szállítás Törökország, Skandinávia és Hamburg irányába szélesedett ki.

Úton a zöld e-kereskedelem felé

A Trans-Sped küldetésének tekinti a logisztika hatékonyabbá, környezetbarátabbá tételét, amelynek érdekében jelentős lépés volt 2021 végén az egyedülálló, ZERO szolgáltatás elindítása, ami csomagolásmentes kiszállítást tesz lehetővé az e-kereskedelemben aktív partnerei számára – olvasható a vállalat közleményében. A szolgáltatás keretében az árukat a Trans-Sped saját flottája szállítja ki zárható, többször használatos, mosható ládákban, csomagolás nélkül. A vásárlók a megrendelt termékeket egy ládában veszik át a futártól, kipakolás után pedig a láda visszakerül a rendszerbe.