Új arculattal folytatja tevékenységét a textilszolgáltató

Írta: Csomor Zsolt - 2022 augusztus 29.

A német Mewa textilszolgáltató cég bemutatta új vizuális arculatát, amely tükrözi a vállalat identitását, de az alapokat megőrizve modernebb, jövőbe mutató formát kapott. Az új corporate design kidolgozója a müncheni Martin et Karczinski nevű márkastratégiával, dizájnnal és átalakulásokkal foglalkozó ügynökség.

Logó és embléma: jól átlátható elvek a megjelenésben

A Mewa-csoport Európa harmadik legnagyobb textilszolgáltatója, amelynek mind piaca, mind pedig ügyfélköre folyamatosan bővült az elmúlt években. A recycling és a többször használható üzemi textíliák alkalmazásának egyik élharcosa a „textilsharing” fogalmának bevezetésével egyre szélesebb körű piaci ismertségre tesz szert.

ember férfi munkaruha
Képek forrása: Mewa

A Mewa és a márkák minden aspektusát figyelembe vevő teljes körű kidolgozására, vizuális megjelenítésére és átalakítására specializálódott Martin et Karczinki nevű ügynökség közösen hozták létre az új arculatot, amely az értékelvű, hagyományosan innovatív családi vállalkozás önazonosságára épül. A márka minden vizuális elemét: a logót, a használt betűtípust, a képi és színvilágot teljes mértékben átdolgozták, hogy azok igazodjanak a vállalati értékekhez, a jövőképhez és a küldetéshez – olvasható a Mewa közleményében.

A Martin et Karczinski az új vizuális megjelenésre vonatkozóan pontosan meghatározott feladatot kapott a Mewa vezetésétől. Az átalakítás célja egy olyan márkaarculat kidolgozása, amely megtartja a lényeges elemeket, kifejezi a növekedést, a Mewa környezetvédelmi elkötelezettségét és szolgáltatási kínálatát. A Mewa emblémája, a virág egyszerre fejez ki több értéket: a tisztaságot, a higiéniát, a környezetet és a fenntarthatóságot. Egyúttal a fejlődés, a növekedés, az evolúció és az innováció jelképe is. Az ebben rejlő potenciál kibontakoztatása érdekében az emblémát átdolgozták és formai tekintetben a legfontosabb elemeire egyszerűsítették. Az új virág egyszerre nemes és erőteljes a tudatos növekedés jelképe. Az új Mewa logó egymást keresztező fonalakra emlékeztet, az M és W betű a szövetet alkotó szálakat idézi.

törlőkendő kendő ruha

Mindez beemeli a képbe a textíliákat, amelyek naggyá tették a céget, és a mai napig meghatározzák a tevékenységét. A Mewa elbúcsúzott a logójában korábban alkalmazott nagybetűs írásmódtól is: mostantól csak a márka kezdőbetűjét írják nagybetűvel.

Összeállította: Csomor Zsolt