fbpx

Csokornyakkendő-motívum egy kávéfőző csomagolásán – miért is?

Írta: Kohout Zoltán - 2023 március 21.

A cél nemcsak az volt, hogy tegyék vonzóvá a vásárlást, hanem az is, hogy még a csomagolást is megszeressék, esetleg megtartsák.

Intelligencia és fenntarthatóság

A Fellow 2013-as kezdeti Kickstarter kampánya óta elkötelezte magát egy funkcionális és stílusos kávéfőzővel. Manapság a Fellow kávé– és teafőzési termékek széles választékával büszkélkedhet, beleértve a darálót, a vízforralót és mást – mind az otthoni kávéfőzés élménye érdekében. A cég olyan csomagolást várt az Olio reklámstúdiótól, amely magabiztos, intelligens és rugalmas világával megfelel a márka gyors növekedésének. Egyben ügyeltek a fenntarthatóság szempontjára is: újrahasznosítható nátronanyaggal, fenntartható tintákkal dolgoztak, megszüntették a külső bevonatokat és a belső műanyag burkolatokat, így minden termék teljesen újrahasznosítható papírpép-dobozokba kerül.

Szeresd meg, vidd el, őrizd meg!

A doboz formája is tudatos tervezés eredménye azzal a céllal, hogy személyiséget és stílust oltson a csomagolásba. Ennek egyik fő eleme a csokornyakkendő-motívum. Ez megjelenik a márkajelzésben: az O-betű alatt, de ez a forma irányítja a doboz gondosan összehajtott szárnyainak sajátos kicsomagolási élményét is. Az egyes termékekre vonatkozó részletes információk gyors és egyszerű közlése érdekében matricákat készítettek a dobozok hátuljára. Játékos illusztrációk és szórakoztató üzenetek kényelmesen elmagyarázzák az egyes termékek funkcionalitását, legyen szó egyszerű vagy összetett modulról. Rugalmas, vizuálisan feltűnő csomagolási rendszert hoztak létre, amely letisztult, energikus terméksziluettekkel és mintákkal tűnik ki a polcokon. A csomagolás stílusos egyszerűsége nemcsak arra készteti a vásárlókat, hogy megvásárolják a terméket, hanem arra is, hogy esetleg még megtartsák a gyönyörű dobozt.

(Forrás: Packagingoftheworld)