A digitális csomagolás- és címkenyomtatási piac az elmúlt öt évben több mint kétszeresére nőtt értékét és nyomtatási mennyiségét tekintve, így ez a nyomdai piac legdinamikusabb és leggyorsabban növekvő területe, és új lehetőségeket kínál a teljes ellátási lánc számára. Az iparág egészét képviselve – a tervezőktől, a marketingesektől és a márkatulajdonosoktól és a berendezés-szolgáltatókig, a Digital Print for Packaging Europe egy hatékony és nagy népszerűségnek örvendő fórum minden szakember számára, aki ebben a gyorsan növekvő ágazatban dolgozik.
A digitális nyomatok piacának gyors növekedése és fejlődése új lehetőségeket nyit meg a végfelhasználók örömére és piaci részesedés megszerzésére. Mindenkire hatással van az ellátási láncban: vásárlók, tervezők, márkamenedzserek, gyártók és szolgáltatók.
Az amerikai Smithers már 8 éve szervezi meg Londonban, a Digital Print for Packaging Europe elnevezésű konferenciát. A résztvevők biztosak lehetnek benne, hogy a nyomtatási-, csomagolási- és papírpiac terén, ez az esemény nemcsak a legfrissebb információkat nyújtja, hanem nagyszerű konferenciaélmény is.
Erre számíthatnak a konferencia résztvevői:
- Előadásokat hallhatnak vezető márkáktól arról, hogyan használják a digitális nyomtatást a fogyasztók bevonására és a márka ismertségének növelésére.
- Tájékozódhatnak a legújabb trendekről, a digitális nyomtatást gátló tényezőkről és akadályokról.
- Betekintést nyerhetnek a digitális csomagolás piacába és a változó üzleti modellekbe.
- Megtanulhatják, hogyan lehet leküzdeni a technikai kihívásokat.
- Bekapcsolódhatnak interaktív panelbeszélgetésekbe.
A londoni konferencia negyedik része, ami tulajdonképpen a második nap zárása is egyben, a jövő csomagolási világáról szól, olyan témákat érintve, mint:
- Fenntarthatóság.
- Változó kiskereskedelmi környezete.
- Az e-kereskedelmi csomagolásban rejlő lehetőségek.
- Változó vásárlói igények.
- A digitális nyomtatás által végbemehet a címke- és csomagolásgyártás demokratizálódása.
Czékus Mihály