fbpx

Ismét jön a csomagolás- és címkenyomtatási konferencia

Írta: Szerkesztőség - 2023 november 25.

A digitális csomagolás- és címkenyomtatási piac az elmúlt öt évben több mint kétszeresére nőtt értékét és nyomtatási mennyiségét tekintve, így ez a nyomdai piac legdinamikusabb és leggyorsabban növekvő területe, és új lehetőségeket kínál a teljes ellátási lánc számára. Az iparág egészét képviselve – a tervezőktől, a marketingesektől és a márkatulajdonosoktól és a berendezés-szolgáltatókig, a Digital Print for Packaging Europe egy hatékony és nagy népszerűségnek örvendő fórum minden szakember számára, aki ebben a gyorsan növekvő ágazatban dolgozik.

rendezvény kiállítás reklám

A digitális nyomatok piacának gyors növekedése és fejlődése új lehetőségeket nyit meg a végfelhasználók örömére és piaci részesedés megszerzésére. Mindenkire hatással van az ellátási láncban: vásárlók, tervezők, márkamenedzserek, gyártók és szolgáltatók.

Az amerikai Smithers már 8 éve szervezi meg Londonban, a Digital Print for Packaging Europe elnevezésű konferenciát. A résztvevők biztosak lehetnek benne, hogy a nyomtatási-, csomagolási- és papírpiac terén, ez az esemény nemcsak a legfrissebb információkat nyújtja, hanem nagyszerű konferenciaélmény is.

digitális nyomtató kiállítás szakkiállítás brossúra

Erre számíthatnak a konferencia résztvevői:

  • Előadásokat hallhatnak vezető márkáktól arról, hogyan használják a digitális nyomtatást a fogyasztók bevonására és a márka ismertségének növelésére.
  • Tájékozódhatnak a legújabb trendekről, a digitális nyomtatást gátló tényezőkről és akadályokról.
  • Betekintést nyerhetnek a digitális csomagolás piacába és a változó üzleti modellekbe.
  • Megtanulhatják, hogyan lehet leküzdeni a technikai kihívásokat.
  • Bekapcsolódhatnak interaktív panelbeszélgetésekbe.

A londoni konferencia negyedik része, ami tulajdonképpen a második nap zárása is egyben, a jövő csomagolási világáról szól, olyan témákat érintve, mint:

  • Fenntarthatóság.
  • Változó kiskereskedelmi környezete.
  • Az e-kereskedelmi csomagolásban rejlő lehetőségek.
  • Változó vásárlói igények.
  • A digitális nyomtatás által végbemehet a címke- és csomagolásgyártás demokratizálódása.

Czékus Mihály