A márka csomagolása pozitív érzéseket és kedves emlékeket ébreszthet a fogyasztókban. A márka azonnali felismerése a csomagoláson keresztül a vásárlói hűség egyik mozgatórugója. A termék csomagolásának kialakítása bemutatja a márka vizuális történetét, mielőtt az emberek megismerkednének a tartalom minőségével.
A Sport szelet már generációk óta az édességkedvelők favorit csokoládéja. A múlt hónaptól új fólia és kartoncsomagolással jelentkezik a hét évtizede múltra visszatekintő édesség. A „mezcsere” nincs hatással a bel tartalomra, a termék jellemzők változatlanok.
A csomagolás átalakításával a gyártó új arcot adott a piacon már ismert terméknek. A design kialakításánál fontos szempont volt, hogy a mai fogyasztói elvárásoknak megfeleljen, de megőrizze a jól ismert márkajegyeket is, így a megjelenés korszerűbb lett, mégis felismerhető maradt.
A logó frissítése és a sportos koncepció egységesebb, figyelemfelkeltőbb, lendületesebb külsőt biztosít a kedvelt Sport szelet portfóliónak.
Az új csomagolás bemutatkozása itt tekinthető meg: