A Berry Global Group együttműködést kötött az Abel & Cole ételszállító céggel. Ennek értelmében palackokat szállít a Club Zero Refillable Milk házhozszállítási szolgáltatásához.
Az újratölthető és újrahasznosítható tejespalackok alternatívát kínálnak az üveg helyett, úgy hogy akár 16-szor is újra tölthetőek. Az új ultra könnyű palackok kisebb súlyuknál fogva könnyebben szállíthatóak ezáltal csökkenthető az üvegház hatású gázok termelése. Ahhoz hogy legalább a felére csökkenjen a károsanyag kibocsátás a tej kiszállítás esetében legalább négy újratöltés kell az új palackokkal. Ezen felül az egyszer használatos műanyag palackokból is kevesebb kell körülbelül 450 000 üveget lehet megtakarítani ezzel évente. A palack kialakítását úgy optimalizálták, hogy használni lehessen az Abel & Cole nyolclépcsős tisztítási folyamatában, amely kiküszöböli a szárítási szakaszt és ezzel csökkenti a bakteriális szennyeződés kockázatát. A palackok visszaküldésükkor olyan mosási folyamaton mennek keresztül, amely biztosítja az alapos tisztítást, mielőtt újra töltésre kerülnek. Az új palackokat fogantyú nélkül tervezték, csökkentve ezzel azokat a helyeket, ahol a baktériumok összegyűlhetnek, és lehetővé téve az egyszerű vízelvezetést.
A palackokat úgy tervezték, hogy megfeleljenek Abel & Cole meglévő gyári töltő és csomagoló berendezéseihez, például ugyanazt a kupakot lehet záráskor alkalmazni. A Berry szigorú kémiai teszteket végzett annak biztosítása érdekében, hogy a PP szilárdságot és tartósságot biztosítson a magas feldolgozási hőmérsékleten is, és megakadályozza az üvegre jellemző törést. A palackon lévő címke minden információt tartalmaz a visszaküldés folyamatáról, miközben maga a címke „korai figyelmeztető” rendszert is biztosít minden egyes palack élettartamának végén.
Ugyanis, a címkézett palackok akár 16-szor is kimoshatók mielőtt a címkén a lebomlás jelei mutatkoznának. Ez azt jelenti, hogy az Abel & Cole nyomon tudja követni a palackok élettartamát, vagyis a cimke jelzései alapján a ciklus végén a 16. után a palackot kivonják a forgalomból és újra hasznosítják. A bevezetés óta az egyliteres Club Zero újratölthető tejes palackok eladásai hétről hétre 20%-kal nőttek.