fbpx

Egyedülálló rendszer gyorsítja a berakodást a Cemix-nél

Írta: Csomor Zsolt - 2021 augusztus 24.

A Cemix Hungary Kft. időkapus rendszere papírmentes és hatékonyabb működés mellett biztosít magasabb kiszolgálási színvonalat az ügyfelei részére. Az áruátvétel valamennyi fázisa digitalizált: nincs szükség papírmunkára vagy helyszíni ügyfélszolgálati ügyintézésre, így az áru berakodása rövidebb idő alatt hajtó végre.

 

Egyszerűbb, gyorsabb áruátvétel

Hazánk egyik vezető építőanyag-gyártója, a Cemix Hungary Kft. 200 millió forint összértékű beruházás keretében fejleszti Bugyi községben található üzemét. Ennek keretében egyszerűsödik és gyorsabbá válik az áru átvétele és berakodása.

 

parkoló kamion tehergépkocsi pótkocsi
Naponta közel 100 tehergépkocsi kiszolgálására képes

 

Számítások szerint az új rendszer segítségével egy fuvarozó közel 15 percet spórolhat egy átlagos berakodás alatt. Az időkapus rakodási rendszer csúcsidőszakban akár 2100 tonna építőanyag berakodását is lehetővé teszi naponta, ami közel 100 teherautó kiszolgálását, és közel 20 százalékos növekedését jelenti az előző évhez képest. A tervek szerint az egyedülálló logisztikai megoldást a vállalat a következő félévben veszprémi és debreceni üzemében is bevezeti.

A veszprémi székhelyű Cemix Hungary Kft. 2020 őszén esett át névváltoztatáson, előtte Lasselsberger-Knauf néven működött. A stratégiai döntés célja az volt, hogy a kelet-közép-európai országokban jelen lévő Cemix-csoport közös fejlesztési tevékenysége új lendületet kapjon. Ennek egyik kiemelt területén, a logisztikai innovációk és fejlesztések tekintetében a magyar építőanyag-gyártó a vállalatcsoporton belül vezető szerepet tölt be.

 

monitor kijelző kéz raklap
Képek forrása: index.hu

 

Komplex IT-logisztikai megoldás – hatékonyabb ügyfélkiszolgálás

Az egyedülálló, időkapus rendszer papírmentes és hatékonyabb működés mellett magasabb kiszolgálási színvonalat is nyújt az ügyfelei részére. A teljes logisztikai folyamatot egy új, komplex IT-rendszer irányítja és felügyeli. Lényege, hogy a fuvarozók számára a megrendelt és előre összekészített termékek átvételére egy előre meghatározott időablakot biztosít. A művelet valamennyi fázisa digitalizált; nincs szükség papírmunkára vagy helyszíni ügyfélszolgálati ügyintézésre, így az áru berakodása rövidebb idő alatt hajtó végre – olvasható a vállalat közleményében.