A ROIS márka Victoria Nuts csomagolóanyagainak az újragondolása volt a feladat, mert a piaci elemzés szerint a termék arculata elöregedett. A ROIS márka vezető szerepet tölt be Bulgáriában a diófélék és szárított gyümölcsök piacán. A cég új dizájnjában a csomagolás meghatározó eleme a kézi festésű akvarell illusztráció lett. A cél ezzel az volt, hogy a vásárló a termék friss természetes állagára asszociáljon.
Az új csomagolás kialakítását egy dinamikus vonal két részre osztja. A felső részen egy erőteljes árnyalatú papírra, gyümölcsök és diófélék kompozíciója van festve meleg színekkel, természetes állapotukban, levelekkel, ágakkal. A csomag második, nagyobb részét magukról a termékekről készült retusált fotók foglalják el. A diók meglehetősen nagyok és távolról is jól láthatóak a polcon. A betűtípusok szabadkézi stílusban készültek.
Forrás: https://packagingoftheworld.com/2024/05/rois-craft-fruits.html
Az akvarell nem idegen a csomagolástervezőktől, korábban már írtunk ilyen ötletről: Dizájn és csomagolás – hagyomány korszerűen és ötletesen