A MEWA tavaly ünnepelte magyarországi leányvállalata tizedik születésnapját, és néhány hónappal később már az egyik legfontosabb díjjal ismerték el hazai tevékenységét. Ügyfélközpontúság, fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás, magas színvonalú szolgáltatások – a kitüntetésen keresztül a MEWA legfontosabb elvei most még nagyobb hangsúlyt kapnak Magyarországon.
A döntést megalapozott kiválasztási eljárás előzte meg, amelynek során szakértők választották ki a MEWA-t, ugyanis a védjegy elnyerésére nem lehet pályázni. Az előzetes szűrésen megfelelt cégek közül egy 45 fős marketing- és üzleti szakértőből álló zsűri választja ki azokat a márkákat, amelyek az adott évben megkapják a Business Superbrands elismerést.
A kitüntetés
Az elismerés kiválósági védjegy a magyar MEWA számára, amelynek márkaneve a legmagasabb színvonalú teljes körű szolgáltatást jelzi az ipari törlőkendők, az olajfelfogó szőnyegek és a mosóasztalok területén. A Superbrands elismerés reflektorfénybe állítja a márkákat, példaként és inspirációként szolgál az ágazat márkáinak fejlesztésére. – Idén abban a kitűntetésben van részünk, hogy használhatjuk a Business Superbrands 2018 védjegyet. Az elismerés ösztönzőként szolgál, hogy minőségi munkával innovatív módon tovább erősítsük vezető szerepünket a textilmenedzsment ágazatban – hangsúlyozta Horváth László, a kft ügyvezetője.
–Örülünk a kitüntetésnek, hiszen megerősíti, hogy a megalapozott üzleti fejlődést, a társadalmi és a dolgozók iránti felelősségvállalást, valamint a fenntarthatóság iránti elkötelezettségbe fektetett munkát mások is elismerik – emelte ki Horváth László. – A díj kézzelfoghatóvá teszi, hogy a MEWA ismert és elismert márka, amely a textilmenedzsment ágazatban egyet jelent a biztos és kiemelkedő minőséggel.
–A Business Superbrands program immár 11 éve a sikeres márkaépítés elismerésére szolgál. A védjegyet odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik hozzáértésükkel tanúsítják a márka sikerét és hitelességét. Nagyon örülünk, hogy a MEWA idei elismerésével Business Superbrands lett a textilmenedzsment ágazat egyik márkája – mondta Dr. László Géza a Superbrands Magyarország igazgatója, az oklevél átnyújtásakor.
Összeállítása: Kalmár Nárcisz