fbpx

SIRHA Budapest, az iparág regionális találkozója Magyarországon

Írta: Szerkesztőség - 2013 november 26.

 

A Hungexpo szakkiállításai egyedülálló üzleti és találkozási lehetőséget biztosítanak az egyes iparágak képviselőinek. A fejlődéshez nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek, a kiállítói és látogatói igények folyamatos követése. A FOODAPEST, az UKBA és a HOVENTA kiállítói közt végzett kutatásból kiderült, hogy a partnerek a regionalitásban, az új piacok felkutatásában és bemutatásában, a tartalmas szakmai programokban látják a kitörési lehetőséget. Ezen célok megvalósításában első lépés, hogy Magyarországon először a Hungexpo-n rendezik meg a SIRHA Budapest kiállítást. 

A SIRHA vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítás Lyonban került először megrendezésre. A nagy sikerre való tekintettel napjainkban számos európai és ázsiai nagyvárosban is nemzetközi találkozási pontot teremt a szakvásár.

 

Mi az, amit a SIRHA brand magában hordoz?

 

  1. Nemzetközi színvonalú szakvásár
  2. Magyar és nemzetközi kiállítók és szakmai látogatók
  3. Az iparágakat érintő legújabb termékek és szolgáltatások bemutatása
  4. Kitűnő kapcsolatépítési lehetőség
  5. Szakmai fórumok és versenyek
  6. Tőkeerős nemzetközi háttér

 

Miért éri meg kiállítóként részt venni?

 

  1. A nemzetközileg elismert brand Budapesten először
  2. Régiós marketing kampány és külföldi beszerzők jelenléte
  3. Versenyképes árazás
  4. Magas színvonalú szakmai programok, konferenciasorozat
  5. Az iparág számára kedvező időzítés
  6. Tapasztalt szervező csapat
  7. Állami szerepvállalás és szakmai támogatottság

 

A jövő márciusi rendezvény szervezésében és kommunikációjában közreműködő partnerek a METRO Kereskedelmi Kft., a Magyar Bocuse d’Or Akadémia, a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága, és a teljesség igénye nélkül olyan szakmai szövetségek, mint az Élelmiszer Feldolgozók Országos Szövetsége, az Élelmezésvezetők Országos Szövetsége, Vágóállat- és Hús Terméktanács, a Sütőipari Egyesülés, a Magyar Vendéglátók Ipartestülete és a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség.

 

 

Szeptember végén már közel 6000 m2 terület foglalt volt a pavilonban. A bejelentkezett kiállítók közt olyan csomagoló anyagokkal, berendezésekkel és konyha technológiával foglalkozó cégek szerepelnek, mint a Besser 21 Kft., a Doroti PACK Kft., a Földi Kft., a Kombi Plusz Kft., az Opega Kft., a Progast Kft. Az élelmiszeripari, sütő- és cukrászipari, valamint vendéglátóipari területről pedig a Hungerit Zrt., a Fonyódi Ásványvíz Kft., Messer Hungarogáz Kft., a BISQUIT Kft., a MEC3 Hungaria Kft., a Kessko, a BFL, a Cesarin, a PreGel, az ASSUR Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter, a Hagleitner és az SCA Hygiene Produkts Kft.

 

A Budapesti Vásárközpont a kiállítással egy időben olyan jelentős eseménynek ad helyet, mint a Bocuse d’Or magyarországi döntő, mely mellett a Future Store és a Kreatív Konyha Fórum is sok újdonsággal várja a szakma képviselőit. A Bocuse d’Or több mint két évtizedes múltjával az egész világon meghonosította azt a fajta versenyzést, ahol az indulók a világ legnagyszerűbb séf-zsűrije előtt készítik el adott időre a munkát. Az idei évben Szél Tamás által elért sikerek után, a SIRHA Budapesten ismét megmutathatják a magyar séfek tudásuk legjavát. A Future Store a jövő bolti értékesítési lehetőségeit és az innovatív termékeket mutatja be.

 

Az állami szerepvállalás, a nemzetközileg elismert brand és a Hungexpo sok éves kiállítás-szervezési tapasztalata biztos hátteret teremt az új kiállításnak. A kommunikációban fontos szerepet tölt be a regionális piacok elérése, melyet tovább erősít a korábbi tematikus kiállítások regisztrált látogatóival való folyamatos kapcsolattartás.

 

Az előjelentkezési határidők betartása mellett a SIRHA Budapest kiállítói számos kedvező szolgáltatást vehetnek igénybe, hogy a leghatékonyabban érhessék el leendő üzleti partnereiket.

 

A kiállítás részleteiről és a lehetőségekről bővebben olvashat a www.sirha-budapest.com weboldalon.