fbpx

Idén is a DHL Freight hozta el a francia divatot az Elle Fashion Show kifutójára

Írta: Szerkesztőség - 2014 április 09.

Az Elle Fashion Show hivatalos logisztikai partnereként idén is a közúti fuvarozás európai szakértője, a DHL Freight szállította a divatbemutatóra híres francia tervezők kollekcióit. 

 

A nívós rendezvény két napon keresztül, április 4-én és 5-én várta a divat szerelmeseit, akik tehetséges magyar tervezők ruhakölteményei mellett francia különlegességeket is megcsodálhattak. A hagyománynak megfelelően, idén is három híres francia tervező, a párizsi divathét állandó résztvevői, Octavio Pizzaro, Christine Phung és Valentine Gauthier képviseltette magát a bemutatón. A francia tervezők 2014-2015. őszi-téli kollekcióit a DHL Freight három párizsi helyszínről összegyűjtve, Németországon és Ausztrián keresztül hozta el a magyar közönségnek. A pontosan időzített szállítás mindössze másfél napot vett igénybe, ami különösen fontos volt, mivel a ruhákat a magyar modellekre kellett igazítani az eseményt megelőző próbák során.

 

Az értékes kollekció pótolhatatlan darabjait GPS alapú nyomkövető rendszerrel ellenőrizték a szállítás során. A DHL Freight nedvszívó és víztartó ponyva használatával gondoskodott az időjárás és szennyeződés elleni fokozott védelemről, mivel a tervezők által használt anyagok közt olyan különlegességek is voltak, mint a francia nyírott gyapjú vagy a féldrágakövek.

 

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy az Elle Fashion Show hivatalos logisztikai partnereként ismét hozzájárulhattunk a rendezvény sikeréhez. A szállítás során nagyon fontos volt, hogy az egyedi és felbecsülhetetlen értékű kreációk épségben és időben célba érjenek, amit tapasztalt csapatunk és több évtizedes logisztikai szakértelmünk biztosított”- mondta el Kulcsár Attila a DHL Freight Magyarország értékesítési- és marketingigazgatója.

 

A DHL világszerte 11 városban 22 divathét hivatalos logisztikai partnere. A DHL támogatja a tervezőket, hogy részt vehessenek a divatheteken, kreációikat eljuttathassák

a divatbemutatókra, üzleteik polcaira, vagy új piacokra, ebben a 2014-ben indított DHL Exported program is segítségükre lehet.

 

A DHL rugalmas, az iparágra szabott szolgáltatásokat kínál a divatszakmának, szolgáltatásai lefedik a teljes logisztikai láncot – az anyagok beszerzésétől kezdve, az elosztáson át az e-kereskedelemig. A vállalat olyan szolgáltatásokkal segíti a tervezőket, mint a különleges csomagolás, az áruvédelem, vámkezelés, raktározás, készlet-, és visszárukezelés

 

A helyileg már erős márkák újabb piacokra lépését támogatva, a DHL Exported program megbízható üzleti tervvel segíti a tervezőket, hogy a divatheteken világszerte, így a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo eseményein megmutathassák magukat a nagyvilágnak.

 

A DHL Exported programról további információért látogasson el a www.dhlexported.com weboldalra.

 

 

DHL – A világ vezető logisztikai vállalata

 

A DHL a logisztikai ágazat globális vezető vállalata, „A világ logisztikai szolgáltató vállalata.” A DHL a nemzetközi expressz szállítmányozás, a tengeri, légi, közúti és vasúti szállítás, a szerződéses logisztika és a nemzetközi csomagküldés területén kínál szolgáltatásokat ügyfeleinek. Több mint 220 országot és régiót lefedő globális hálózata, valamint 285 ezer, a világ különböző részein tevékenykedő munkatársa optimális szolgáltatásokkal és helyi körülmények ismeretében szolgálja ki az ügyfelek ellátási lánccal kapcsolatos igényeit. A társadalmi felelősségvállalás mellett elkötelezett DHL fontosnak tartja a klímavédelem, a katasztrófa-elhárítás és az oktatás támogatását.

 

A DHL a Deutsche Post DHL vállalatcsoport tagja. A csoport 2012-ben több mint 55 milliárd eurós forgalmat bonyolított.

 

További információ: www.dhl.hu