fbpx

FedEx Global Returns: a FedEx rugalmas visszáru-küldési és vámkezelési szolgáltatást vezet be globális ügyfelei számára

Írta: Szerkesztőség - 2014 szeptember 26.

Egyszerűbb megoldás a nemzetközi visszaküldési folyamatban az ünnepek alatt is

Memphis, Tennessee, 2014. szeptember 24. – A FedEx Corp. (NYSE: FDX) bejelentette, hogy FedEx Global Returns néven új szolgáltatást indít, amelynek az a célja, hogy világszerte egyszerűbbé tegye a visszáru-kezelési folyamatokat. Ezzel a magas szintű megoldással a kereskedők a FedEx Express segítségével biztosíthatják a visszáru-küldést ügyfeleik számára. A szolgáltatás többek közt a visszárucímkék nyomtatását, a fuvardokumentáció-készítést és a visszaküldési címek rugalmas kezelését is biztosítja. 

 

„A FedEx Global Returns megoldással az eladó kezébe kerül az irányítás” – mondja Raj Subramaniam, a FedEx marketing- és kommunikációs alelnöke. „Ügyfeleink olyan egyablakos megoldást vehetnek igénybe, amelynek segítségével vevőiknek hatékony, automatizált és rugalmas visszaküldést garantálhatnak, amelyre a FedEx megbízhatósága a garancia” – tette hozzá.

 

 

Irányítás

 

A FedEx Global Return szolgáltatást használó kereskedők a FedEx hálózatán belül bárhová küldhetik a visszárut. A FedEx Tracking nyomkövetési rendszer visszáru-specifikus felületén az ügyfelek pontosan látják, hogy milyen árucikket szállítanak vissza hozzájuk. Ezzel csökkenthető az állásidő, kisebb pótalkatrész-készletet lehet tartani, redukálhatók az ellenőrzésre fordított költségek, javul a hatékonyság, jobban tervezhetővé válik a létszám és teljesíthetők lesznek a szolgáltatás színvonalával kapcsolatos megállapodások.

A visszáru-küldés folyamán az ügyfelek végig nyomon kísérhetik a küldeményt, látják például, ha egy visszáru-címkét nem használtak fel, vagy azt is, hogy éppen hol tartózkodik az áru. Ezek az adatok két évig még letölthetők, lehetőséget nyújtva ezzel a vállalkozásoknak ahhoz, hogy a maximális hatékonyság elérése érdekében elemezhessék globális ellátási láncaikat.

 

Rugalmasság

 

A FedEx Global Returns szolgáltatás lehetővé teszi a szállítók számára, hogy a visszárucímkéket és a kapcsolódó fuvarokmányokat a szállítás megkezdésével egyidejűleg elkészítsék, de azt is, hogy azokat csak a visszaküldés esetén hozzák létre. A visszárucímkék és okmányok lehetnek nyomtatott vagy elektronikus formátumúak. Amennyiben elektronikusak, úgy azokat a vevők is szerkeszthetik.

 

Segítség a vámdokumentáció elkészítésében

 

A FedEx Global Returns szolgáltatás a FedEx nemzetközi hálózatára és szakértelmére támaszkodik. Az ügyfelek hathatós segítséget kapnak ahhoz, hogy leküzdjék a vámügynökök és vámhatóságok igényei által alkotott vámkezelési lépcsőket. Ezzel csökkennek a késések és elkerülhetők lesznek a meglepetésszerűen jelentkező pluszköltségek. Ezen túlmenően a FedEx szállítási alkalmazásaival elkészíthető a vámdokumentáció, ami biztosítja a folyamat zökkenőmentes lebonyolítását.

A FedEx Global Returns a FedEx visszáru- és e-kereskedelmi megoldásai egyre növekvő portfóliójának legújabb tagja. További információért látogassa meg az alábbi weboldalt: www.fedex.com/globalreturns. 

 

A FedEx vállalatról

 

A FedEx Corp. (NYSE: FDX) ügyfeleinek és üzleti partnereinek a szállítási, elektronikus kereskedelmi és üzleti szolgáltatások széles palettáját kínálja. A 46 milliárd dolláros éves árbevétellel rendelkező vállalat integrált üzleti alkalmazásokat nyújt az elismert FedEx márkanév alatt önállóan működő, ám kollektíven és együttműködésben irányított leányvállalatain keresztül. A FedEx-et folyamatosan a világ legelismertebb és megbízhatóbb munkaadói között tartják számon. Több mint 300.000 dolgozóját arra ösztönzi, hogy teljes mértékben a biztonságra, a legmagasabb szintű etikai és szakmai előírások betartására és ügyfelei, valamint a közösség igényeinek kielégítésére törekedjenek. További információért látogasson el a news.fedex.com weboldalra.