Különleges csomagolás hívta fel a vásárlók figyelmét

Írta: Csomor Zsolt - 2020 december 18.

A németországi DS Smith Packaging Deutschland Stiftung & Co. KG figyelemfelkeltő display és csomagolási megoldást készített a Red Bull energiaital-szolgáltató promóciójához. Az ötlet nemcsak hazájában, de a WordStar Csomagolási Világversenyen is sikert aratott.

 

red bull rendezvényautó (Forrás: DS Smith)
A Red Bull autó első látásra vásárlásra ösztönöz

 

Figyelemfelkeltő promóció

A WorldStar Csomagolási Világversenyre kizárólag olyan csomagolási megoldásokkal pályázhatnak, amiket hazájukban már díjaztak hasonló megmérettetésen.

A DS Smith Packaging Deutschland Stiftung & Co. KG figyelemfelkeltő Red Bull rendezvényautója rendkívül meggyőző, amely nemcsak az élelmiszer-kiskereskedelemben vonzotta a vásárlók figyelmét, de a WorldStar zsűrijét is magával ragadta.

Az autó igen meggyőző egyedi kialakításával, a 3D-s hullámkarton kialakítással igyekszik adaptálni a különféle akció-, sport-, zene-, kultúra- és játékeseményekből ismert Red Bull rendezvényautót. A nyitott elrendezés a motorházfedél alatt, a vezetőfülkében és a hátsó részen bemutatott dobozok felé vonzza a tekintetet.