22 év után a Burger King vezetősége úgy döntött, hogy változtatnak. A modernizálással egyben vissza is tér a gyorséttermi lánc kezdetkori csomagolása.
Nagymértékben hasonlít az 1969-ben megismert logóra
A Burger King teljes arculatváltást hajtott végre, melynek részeként megújult a logó, a csomagolás, és az alkalmazottak munkaruhája is – olvasható a CNN és a promotions.hu oldalán. A cég közleménye szerint az új logó színei az igazi és a finom ételeket szimbolizálják.
Az átalakított Burger King étterem külseje (Forrás: Rendering)
A Burger King legutóbb 1999-ben változtatott arculatot, amit több mint egy évtizedig használta. Most azonban, amellett, hogy modernizáltak, visszatértek ahhoz az arculathoz, ami nagyban hasonlít az 1969-es alapításakor megismert logóra.
A cég tájékoztatása szerint azért volt szükség a váltásra, mert ez a minimalista változat sokkal jobban tükrözi a brand evolúcióját, emellett ezzel tisztelegnek a történetük előtt is.
Az új arculattal először csak az amerikai reklámokban és a csomagolásokon lehet majd találkozni, de hogy Magyarországra mikor érhet el ez a változtatás, az egyelőre kérdéses.