Újragondolt csomagolásban az ikonikus parfüm

Írta: Csomor Zsolt - 2021 március 03.

Az 1995-ben alkotott eredeti illat megragadja a kockázatvállaló, spontán és merész férfiasságot, ami ma is épp olyan meghatározó, mint az első bemutatása napján. Az ikonikus parfüm új korszakba lépett: figyelemfelkeltő csavarral újult meg a HUGO MAN csomagolása, ami környezettudatos és merészen férfias.

 

Környezettudatosabb is az új csomagolás

A HUGO MAN továbbra is a márka alapértékeit, az egyéniséget és az önkifejezést képviseli, az összetéveszthetetlen, flaska formájú átlátszó üveg viszont új dizájnt kapott. A HUGO logó nagyobb lett, s a márka termékei a környezettudatosság érdekében a jövőben celofáncsomagolás nélkül kerülnek a parfümériák polcaira. Ráadásul minden doboz 98 százalékban újrahasznosított kartonból készül – olvasható a glamour.hu oldalon.

 

Eltűnt a celofán a megújult csomagolásról

 

Az megújult illatkampány mellett a márka egy környezettudatos ruhakollekcióval, a HUGO X Liam Payne-nel is bemutatkozott, ami a Cotton Made in Africa szervezetet támogatja. A szervezet célja, hogy javítsa az afrikai gyapotföldeken dolgozók és azok családjainak életkörülményét azáltal, hogy lehetővé teszi a környezetbarát növénytermesztést.

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.