Közös kampányt indít 2021. március 8-án „Legyen Divat a Női Vezető!” címmel a Menedzserszövetség az InStyle magazinnal, mely során kiemelten fontos feladatnak tekinti, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére olyan közép-és felsővezetők bevonásával, akik példakép lehetnek a fiatalabbak számára.
A kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre. Ők a szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő utat mutathatnak a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat.
Női vezetők videóüzenettel motiválják nőtársaikat (Menedzserszövetség / Fotó: Pejkó Gergő)
A kampányban résztvevő női vezetőket az InStyle divatfotó-sorozatának keretein belül közelebbről is megismerhetik. Tanácsaik és tapasztalataik pedig motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára.
A „Legyen Divat a Női Vezető” kampány Nőnapon indul, ennek keretén belül 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és videó üzenete kerül megosztásra március 09. és március 31. között az InStyle weboldalán és a Menedzserszövetség social media felületein.
Kövessék a programot és fogadják az inspiráló történeteket nagy szeretettel!
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója az új FIAT 500.
További támogatók:
LeasePlan Hungária Zrt.;
Praktiker Kft.;
Authentic Beauty Concept;
Millenáris Nonprofit Kft.;
NUBU;
InStyle.
Női vezetők mini-interjúja példakép lehet a fiataloknak (Menedzserszövetség / Fotó: Pejkó Gergő)
A kampány létrejöttét segítették:
fotó: Pejkó Gergő;
haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Szalon (Authentic Beauty Concept);
smink: Pallag Evelin, Katz Nikolett;
styling: Ujvári Viktória (InStyle);
ruha: NUBU.
Szécsi Gabriella a BI-KA Logisztikai Kft. ügyvezetőjeként szerepel a kampányban (Menedzserszövetség / Fotó: Pejkó Gergő)
Forrás: BI-KA Logisztika Kft.
Összeállította: Barna Ferenc