A GLS a megújult arculatával egy időben, nemrég bevezette az új eCsomag szolgáltatást. Ennek eredményeként a lakossági ügyfelek már pár perc alatt, akár másnapra házhoz rendelhetik a futárt. A vállalat belföldön a felvételt követő munkanapon kézbesítési a csomagot, valamint további 24 európai országba is szállít.
Otthonából, kényelmesen…
Korábban a GLS-sel csak üzleti partnerek adhattak fel közvetlenül csomagot, a magánszemélyek pedig a GLS CsomagPont hálózat segítségével vehették igénybe a vállalat szolgáltatásait.
Egyszerűen, online, otthona kényelméből adhat fel csomagot
Az elmúlt időszakban azonban jelentősen növekedett a magánszemélyek közötti csomagküldésre vonatkozó igény és ennek hatására jött létre az új GLS eCsomag szolgáltatás.
Régóta létező piaci igény volt a lakossági ügyfelek számára a közvetlen háztól házig szállítás és most jött el az ideje, hogy kapjon egy erre alkalmas felületet a szolgáltatás. A legfőbb kihívást egy professzionális, korszerű, mégis egyszerű és ügyfélbarát platform létrehozása jelentette – mondta Balázs Attila, GLS kelet-európai értékesítési menedzsere. Az eCsomag októberi indulásának pillanatától jóval felülmúlja a vállalat szakembereinek korábbi elképzeléseit. Ennek oka lehet, hogy mostantól bárki, a GLS által fémjelzett megbízhatósággal egyszerűen, online, otthona kényelméből megrendelheti a szolgáltatást – olvasható a logisztikai szolgáltató közleményében.
Képek forrása: GLS
A szakember szerint az új szolgáltatással céljuk volt a vállalat üzleti partnereinek operatív támogatása is, hiszen a webáruházak megrendelői számára az esetleges csomagvisszaküldések az oldal segítségével gyorsan és hatékonyan lebonyolíthatók. A regisztrált felhasználók pedig követni és ellenőrizni tudják a korábbi csomagküldéseinket a felületen.