Két testvér feletti öröm ihlette a gyönyörű palack-dizájnt, aminek domborműve kulcstartóvá alakítható.
A fekete örök
„A gyermekvállalás az, ami arra késztet bennünket, hogy emlékezzünk az élet értelmére” – ebben az örökérvényű gondolatban foglalja össze a tervező Macreavitagency különleges borosüvegének esztétikáját. A palackon semmiféle márkajelzés és egyéb információ nincsen. Hogy semmi se vonja el a figyelmet a teljesen fekete, opálos palack minimál szépségéről, a címke, a hátsó címke, a palackok száma és maga a márka az üveg nyakára tekert nyers kenderszálra fűzött kis kártyákról olvasható le.
Szív és élet
A dugót az új Pingarelho márka védjegye: az ikerpárt ábrázoló ikon szerepel. Ezzel, a 290 palackból álló limitált kiadással emlékeznek az alkotók Joãora és Andrére, akik az alkotók életét és szívét szeretettel tölti meg. Az okon úgy ábrázolja a testvéreket, mint akik egymás kezét fogják az örökkévalóságon át. Az öregezüst bevonatú dombormű kulcstartóvá alakítható.
Túl a korlátokon
Az alkotók úgy érzik, sikerült legyőzniük a hagyományos dizájn korlátait. S nemcsak a külső esztétikumában, hanem a fenntarthatóság szellemében is, hiszen a csomagolás 90%-a újrahasznosítható, a maradék 10%-a pedig a fémként felhasználható.
Az alkoholos italok egyébként nemcsak a csomagolóiparnak, hanem a Ho-Re-Ca-szektornak is izgalmas elemei.