Az e-kereskedelemhez kapcsolódó teljes raktárlogisztikai folyamat kezelésével támogató, közös tulajdonú cég létrehozásának lehetőségét vizsgálja a Magyar Posta Zrt. és a Waberer’s csoport.
Igényesebbek a vásárlók
A koronavírus-járvány miatt az online kiskereskedelem jelentős teret hódított, ezzel együtt az ügyfelek és vásárlók igényei is megnőttek. A Magyar Posta Zrt. ügyfélbarát és a 21. század követelményeinek megfelelő szolgáltatások biztosítására törekszik, ebben jelenthet előrelépést a közös vállalat létrehozása.
A Magyar Posta és a Waberer’s Nyrt. szándéknyilatkozatot írt alá fulfillment szolgáltatás kialakításáról, a szolgáltatás kiépítésével a két társaság teljeskörű logisztikai szolgáltatást lesz képes nyújtani a vásárlói megrendeléstől egészen a kézbesítésig.
Schamschula György, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója
Az együttműködéssel a posta bővíti szolgáltatási köreit, támogatja e-kereskedelmi partnereit, és tovább erősíti a hazai piacon betöltött szerepét. A két cég tudása és tapasztalatai jól ötvözhetők, a posta hozza az e-kereskedelmi logisztikai tudását, a Waberer’s pedig a raktárlogisztikát – jelezte.
Barna Zsolt, a Waberer’s vezérigazgatója
A Waberer’s csoport stratégiájában kiemelt helyet foglal el az e-kereskedelemben való közreműködés. A postával közös infrastruktúra és raktár kialakítása révén lehetőség nyílik arra, hogy a korábbinál versenyképesebb szolgáltatáscsomagot nyújtsanak ügyfeleiknek és meghatározó szereplők legyenek az online kiskereskedelmi piacon; céljuk a közös ügyfélkör kialakítása és bővítése.
A fejlesztés a jelenleginél hatékonyabb és versenyképesebb szolgáltatást tesz elérhetővé a webáruház-ügyfeleknek, miközben a vásárlók számára a kézbesítés még gyorsabbá és pontosabbá válhat.
Forrás: MTI