A Mewa teljeskörűen átvállalja ügyfelei üzemi textíliáinak beszerzését és kezelését, beleértve a termékek kiszállítását és visszagyűjtését. Mindezt mostantól olyan, egész Európára kiterjedő digitális szolgáltatás is kiegészíti, amelynek használatával tovább csökkennek a Mewa ügyfeleinek adminisztrációs feladatai.
Új szolgáltatásokkal is bővült a MyMewa
Minél több alkalmazott dolgozik egy üzemben, és minél sűrűbben változik az üzem munkarendje a megrendelések következtében, annál több időt kell a megfelelő mennyiségű ipari törlőkendő és olajfelfogó szőnyeg beszerzésére fordítani. Mostantól ez a feladat már a nap bármely pillanatában elvégezhető néhány kattintással a számítógépen vagy akár egy okostelefonon.
A Mewa MyMewa nevű ügyfélportálján keresztül a megrendelések bármikor megjeleníthetők, nyomon követhetők, és módosíthatók – emeli ki Horváth László, a Mewa Magyarország ügyvezetője. Így az ellátás mindig az éppen aktuális igényekhez igazíthatók, és az ügyfelek ehhez alkalmazkodva növelhetik vagy csökkenthetik készleteiket. Ennek eredményeként a tényleges készlet mindig megfelel majd az aktuális fogyásnak, amit a következő kiszállításkor már figyelembe is vesznek.
A Mewa szolgáltatási portálja idén új funkciókkal bővült, és ma már a textilszolgáltató vállalatcsoport összes európai ügyfele számára elérhető. Az ügyfélportálon keresztül gyorsan és egyszerűen elérhetők az egyes szolgáltatások havi költségére, az esedékes és a már kifizetett számlákra, valamint a szerződött mennyiségekre vonatkozó információk, és szükség esetén a szállítási ütemezés gyorsan és költséghatékonyan módosítható.