fbpx

Mi lesz a hazai kis webshopok jövője? – konferencia

Írta: Czékus Mihály - 2024 március 15.

Kihívásokkal teli év vár a hazai kis és közepes méretű webshopokra. Mivel, az amúgy is visszafogott vásárlói aktivitás mellett, a hazai vásárlók, becslések szerint 60 százalékát elvitték a külföldi webshopok. A maradékon kénytelenek osztozkodni a hazai nagyok és a kicsik. A PP Konferenciaközpont, „Webáruházi trendek – 2024” címmel, március 27-én hibrid konferenciára várja a webshopot üzemeltető vállalkozások és a logisztikai cégek képviselőit.

A konferencián az adott szakterületek specialistáiból álló szakember gárda tart prezentációkat a szektorban érintett KKV-k számára a következő időszak kihívásaival kapcsolatban.

Olyan témakörök kerülnek terítékre többek között, mint:

  • Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
  • Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
  • Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?  

Választható részvételi lehetőségek:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még + 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még + 9 napig)

Tematika és felkért előadók:

A hazai webáruházak növekedési esélyei 2024-ben. Kitérő a TEMU-jelenségre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary

5 pillér, amitől a webáruházad sikeres lesz még nehéz piaci környezetben is!
Venk László alapító és tulajdonos, Adlogic.hu

A külföldiek szolgálják ki a hazai online vásárlók 60 %-át. Hogyan fordítsuk meg az arányt?
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner

Az egyedi webáruház előnyei. A mesterséges intelligenciával megtámogatott automatizált webáruház.
Gréczi Gergely vezérigazgató, WebOrigo Magyarország

Mi az adatvezérelt marketing Via Dolorosa-ja? Forgatókönyvek az idei évre az egyszerűtől a szofisztikáltig.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.

Nyerd meg a TEMU-val vívott csatát a kiszervezett logisztika segítségével!
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.

Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2024
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.

Nem elég csak a PPC-re bízni a webáruházad marketingjét!
Hujber Robin senior PPV tanácsadó, HD marketing

Lesz vagy elmarad a robbanás 2024-ben az e-kereskedelemben?
Madar Norbert vezető tanácsadó & partner, GKID

Ügyfélorientált B2B – A viszonteladói értékesítés forradalma
Ocskay László társügyvezető, Oander Development

Mit hoz az „AI jövő” azoknak, akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség

Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

Az online értékesítés legújabb fogyasztóvédelmi szabályozása! Érdemes elkerülni a megemelt bírságokat és a honlapblokkolást!
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda

Maximalizáld a webáruházad teljesítményét! Konverzió optimalizálás a gyakorlatban.
Buza Patrik ügyvezető, Growth Craft Agency

Időpont: március 27. szerda 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: március 28. 12. órától április 7.-ig

Forrás: PP Konferenciaközpont