Kihívásokkal teli év vár a hazai kis és közepes méretű webshopokra. Mivel, az amúgy is visszafogott vásárlói aktivitás mellett, a hazai vásárlók, becslések szerint 60 százalékát elvitték a külföldi webshopok. A maradékon kénytelenek osztozkodni a hazai nagyok és a kicsik. A PP Konferenciaközpont, „Webáruházi trendek – 2024” címmel, március 27-én hibrid konferenciára várja a webshopot üzemeltető vállalkozások és a logisztikai cégek képviselőit.
A konferencián az adott szakterületek specialistáiból álló szakember gárda tart prezentációkat a szektorban érintett KKV-k számára a következő időszak kihívásaival kapcsolatban.
Olyan témakörök kerülnek terítékre többek között, mint:
- Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
- Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
- Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?
Választható részvételi lehetőségek:
- Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
- Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még + 9 napig)
- Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még + 9 napig)
Tematika és felkért előadók:
A hazai webáruházak növekedési esélyei 2024-ben. Kitérő a TEMU-jelenségre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary
5 pillér, amitől a webáruházad sikeres lesz még nehéz piaci környezetben is!
Venk László alapító és tulajdonos, Adlogic.hu
A külföldiek szolgálják ki a hazai online vásárlók 60 %-át. Hogyan fordítsuk meg az arányt?
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner
Az egyedi webáruház előnyei. A mesterséges intelligenciával megtámogatott automatizált webáruház.
Gréczi Gergely vezérigazgató, WebOrigo Magyarország
Mi az adatvezérelt marketing Via Dolorosa-ja? Forgatókönyvek az idei évre az egyszerűtől a szofisztikáltig.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.
Nyerd meg a TEMU-val vívott csatát a kiszervezett logisztika segítségével!
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.
Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2024
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.
Nem elég csak a PPC-re bízni a webáruházad marketingjét!
Hujber Robin senior PPV tanácsadó, HD marketing
Lesz vagy elmarad a robbanás 2024-ben az e-kereskedelemben?
Madar Norbert vezető tanácsadó & partner, GKID
Ügyfélorientált B2B – A viszonteladói értékesítés forradalma
Ocskay László társügyvezető, Oander Development
Mit hoz az „AI jövő” azoknak, akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség
Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
Az online értékesítés legújabb fogyasztóvédelmi szabályozása! Érdemes elkerülni a megemelt bírságokat és a honlapblokkolást!
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda
Maximalizáld a webáruházad teljesítményét! Konverzió optimalizálás a gyakorlatban.
Buza Patrik ügyvezető, Growth Craft Agency
Időpont: március 27. szerda 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Távolról résztvevőknek: március 28. 12. órától április 7.-ig
Forrás: PP Konferenciaközpont