Az ételek házhoz szállításához csak Amerikában évente 561 milliárd dobozt használnak el
Ez az óriási mennyiség a kiszállítás után rögtön megy a kukába. A DeliverZero ezért fejleszt újrafelhasználható tárolóedényeket melyek praktikus és egyben fenntartható alternatívát kínálnak, lehetővé téve a Broadside digitális éttermei számára, hogy csökkentsék az elvitel és a kiszállítás során keletkező hulladékot. A Broadside adatai szerint több mint egymillió megrendelést teljesítettek Dél-Kaliforniában az internet oldalukon keresztül. A rendszerben a megrendelők választhatnak az egyszer használatos és az újra felhasználható csomagolás között melynek keretei között kialakítottak egy a fogyasztó számára egyszerű és kényelmes visszaküldési rendszert is. Az is nagyon fontos hogy az éttermeket érdekeltté tegyék a rendszer használatára mert nekik kell ezt felajánlani a fogyasztóknak. A Broadside révén most sokkal több étterem vehet részt ebben a rendszerben.
Az e kereskedelem felhasználói köre jelentősen bővült az étel kiszállítással és így egyre bővülő részt hasít ki a vendéglátóipar bevételeiből. Ezzel együtt kényelmet kínál a fogyasztóknak és új lehetőségeket termet az éttermek számára. Ez a kényelem azonban hatalmas környezeti terheléssel jár különösen a csomagolási hulladékkal kapcsolatban. Ezért is fontos hogy egyre több nagy cég lát fantáziát új környezetbarát csomagolási megoldások fejlesztésében amelyek kiszolgálják az étel házhoz szállítás igényeit. Ezen a téren innovatív módon a Huhtamaki és a 2M vállalatcsoport együttműködése révén bevezetésre került egy új műanyagmentes polimer, hogy felváltsa a hagyományos záróbevonatokat az elvihető dobozokban. A Xampla mélytechnológiai cég által kifejlesztett bevonat a megújuló és fosszilis eredetű műanyag bevonatok növényi alapú alternatívája.
A Grubhub internetes piactér felvette partnerei közé a Starbucks-ot és így a látogatók számára rendelhetőek a cég termékei. A Starbucks a kiszállítás igényeinek megfelelően új táskákat és csésze tartó tálcákat fejlesztett. A Starbucks készítményei iránti vásárlói igény továbbra is növekszik, amit az amerikai kézbesítési üzletág elmúlt negyedévi kétszámjegyű növekedése is bizonyít.