A Hungexpo szakkiállításai egyedülálló üzleti és találkozási lehetőséget biztosítanak az egyes iparágak képviselőinek. A fejlődéshez nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek, a kiállítói és látogatói igények folyamatos követése. A FOODAPEST, az UKBA és a HOVENTA kiállítói közt végzett kutatásból kiderült, hogy a partnerek a regionalitásban, az új piacok felkutatásában és bemutatásában, a tartalmas szakmai programokban látják a kitörési lehetőséget. Ezen célok megvalósításában első lépés, hogy Magyarországon először a Hungexpo-n rendezik meg a SIRHA Budapest kiállítást.
A SIRHA vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítás Lyonban került először megrendezésre. A nagy sikerre való tekintettel napjainkban számos európai és ázsiai nagyvárosban is nemzetközi találkozási pontot teremt a szakvásár.
Mi az, amit a SIRHA brand magában hordoz?
- Nemzetközi színvonalú szakvásár
- Magyar és nemzetközi kiállítók és szakmai látogatók
- Az iparágakat érintő legújabb termékek és szolgáltatások bemutatása
- Kitűnő kapcsolatépítési lehetőség
- Szakmai fórumok és versenyek
- Tőkeerős nemzetközi háttér
Miért éri meg kiállítóként részt venni?
- A nemzetközileg elismert brand Budapesten először
- Régiós marketing kampány és külföldi beszerzők jelenléte
- Versenyképes árazás
- Magas színvonalú szakmai programok, konferenciasorozat
- Az iparág számára kedvező időzítés
- Tapasztalt szervező csapat
- Állami szerepvállalás és szakmai támogatottság
A jövő márciusi rendezvény szervezésében és kommunikációjában közreműködő partnerek a METRO Kereskedelmi Kft., a Magyar Bocuse d’Or Akadémia, a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága, és a teljesség igénye nélkül olyan szakmai szövetségek, mint az Élelmiszer Feldolgozók Országos Szövetsége, az Élelmezésvezetők Országos Szövetsége, Vágóállat- és Hús Terméktanács, a Sütőipari Egyesülés, a Magyar Vendéglátók Ipartestülete és a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség.
Szeptember végén már közel 6000 m2 terület foglalt volt a pavilonban. A bejelentkezett kiállítók közt olyan csomagoló anyagokkal, berendezésekkel és konyha technológiával foglalkozó cégek szerepelnek, mint a Besser 21 Kft., a Doroti PACK Kft., a Földi Kft., a Kombi Plusz Kft., az Opega Kft., a Progast Kft. Az élelmiszeripari, sütő- és cukrászipari, valamint vendéglátóipari területről pedig a Hungerit Zrt., a Fonyódi Ásványvíz Kft., Messer Hungarogáz Kft., a BISQUIT Kft., a MEC3 Hungaria Kft., a Kessko, a BFL, a Cesarin, a PreGel, az ASSUR Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter, a Hagleitner és az SCA Hygiene Produkts Kft.
A Budapesti Vásárközpont a kiállítással egy időben olyan jelentős eseménynek ad helyet, mint a Bocuse d’Or magyarországi döntő, mely mellett a Future Store és a Kreatív Konyha Fórum is sok újdonsággal várja a szakma képviselőit. A Bocuse d’Or több mint két évtizedes múltjával az egész világon meghonosította azt a fajta versenyzést, ahol az indulók a világ legnagyszerűbb séf-zsűrije előtt készítik el adott időre a munkát. Az idei évben Szél Tamás által elért sikerek után, a SIRHA Budapesten ismét megmutathatják a magyar séfek tudásuk legjavát. A Future Store a jövő bolti értékesítési lehetőségeit és az innovatív termékeket mutatja be.
Az állami szerepvállalás, a nemzetközileg elismert brand és a Hungexpo sok éves kiállítás-szervezési tapasztalata biztos hátteret teremt az új kiállításnak. A kommunikációban fontos szerepet tölt be a regionális piacok elérése, melyet tovább erősít a korábbi tematikus kiállítások regisztrált látogatóival való folyamatos kapcsolattartás.
Az előjelentkezési határidők betartása mellett a SIRHA Budapest kiállítói számos kedvező szolgáltatást vehetnek igénybe, hogy a leghatékonyabban érhessék el leendő üzleti partnereiket.
A kiállítás részleteiről és a lehetőségekről bővebben olvashat a www.sirha-budapest.com weboldalon.