A koronavírus okozta hatalmas kihívások ellenére a Dachser European Logistics hálózata továbbra is a szokásos nagyfokú megbízhatósággal működik annak érdekében, hogy teljesítse a partnerei elvárásait.
A Dachser, mint családi tulajdonban lévő üzleti vállalkozás, mindent megtesz annak érdekében, hogy fenntartsa az ügyfelei számára a szolgáltatásokkal és az árakkal kapcsolatban vállalt kötelezettségeit. – adta hírül honlapján a német székhelyű vállalat.
Kiterjedt intézkedéseket tettek azért, hogy Európában folyamatosan biztosítsák az áruk szállítását. Súlyos kihívásokkal és további költségekkel fog szembenézni a vállalat, akárcsak az iparágban működő összes szervezet. Ismerve a tényeket, miszerint a legtöbb szektor kiemelten nehéz helyzetbe került, a Dachser nyomatékosan felhívja ügyfelei figyelmét arra, hogy továbbra is együttműködő partnerként áll rendelkezésükre.
A Dachser a stabilitást és a megbízhatóságot jelenti nehéz időkben is, ezért nem vezetnek be általános „COVID-19 pótdíjat”. Ehelyett meg szeretnék újítani a partnerek iránti elkötelezettségüket, a megállapodott tarifákon nem változtatnak és egyelőre megtartják a belföldi- és nemzetközi gyűjtőszállítmányok díjait is.
Emellett folyamatos és szoros együttműködésre kérik partnereiket, amely során újabb megoldásokat dolgoznak ki a jelenlegi- és a jövőbeli kihívásokra. A Dachser bízik partnerei rugalmasságában a futamidők vagy a szolgáltatási szintek esetleges változása esetén is, illetve a megállapodott fizetési határidők kölcsönös bizalmon és együttműködésen alapuló betartásában.