Az egyre népszerűbb aszalt zöldségek és gyümölcsök, valamint diófélék csomagolására keresett megoldást az örmény Ibari Group. A csomagolás tervezéssel kapcsolatban elvárása volt a megrendelőnek, hogy a 16 fajta termékéhez egyedi, feltűnő, mégis a táplálkozási előnyeit, különösen az immunrendszer erősítését kihangsúlyozó megoldást kapjon.
Nemcsak a táplálkozásunkban, de mostmár a világverseny színpadán is hősök.
A hős
E tulajdonság vizuális közvetítése érdekében mind a 16 típust heroikus karakterként ábrázolták a Backbone Branding tervezői. Minden termék „hőse” különleges fejfedőt visel, amely készen áll az őrzésre és a védelemre, de egyikük sem tart fegyvert, mert békés hősök, a pusztítás és a háború helyett az a feladatuk, hogy testünket egészségesebbé és egészségesebbé, immunitását pedig erősebbé tegyék.
A Backbone Branding öt különdíjat nyert a tavalyi pentawards 2020 versenyen. A díjazott tervek között szerepelt a HERO’S termékcsalád csomagolása is.
Videó a termékcsaládról:
Az egészséges táplálkozás és a figyelemfelkeltés hősei a csomagoláson.
Mi is a PENTAWARDS?
2007 óta rendezi meg éves csomagolási versenyét a PENTAWARDS. A 14 év alatt a versenyre több mint 20 000 nevezés érkezett világszerte több mint 64 országból. A gálaünnepséget minden évben más helyszínen tartják, a világ minden táján.
Idehaza is büszkék lehetünk világversenyeken is nyertes csomagolásainkra. A legutóbb is WorldStar díjat nyert STI Petőfi Nyomdában zajló csomagolástervezésről és nyertes csomagolásokról itt írtunk.