A digitális feliratok segítségével a bankfiókok olyan helyszínné válhatnak, amelyek vonzzák az ügyfeleket.
A pénzügyi szolgáltatók folyamatos erőfeszítést fejtenek ki, hogy hatékonyabbá tegyék a működésüket. Az ügyfelek a legtöbb tevékenységüket online végzik, de pénzügyi tanácsadás esetén ellátogatnak a fiókokba. A bankok számos módon reagáltak erre a változásra.
A Digital Signage Today összeállítását közlő Sign&Display magazin szerint a digital signage a bankoknak számára három konkrét eszközt kínálhat. A kijelzők világosan és lényegre törően kommunikálhatják a bank márkáját, üzeneteit, lehetőségeit; tájékoztathatják az ügyfeleket a bank szolgáltatásairól.
Mindemellett a digitális megoldások az alkalmazottaknak is segíthetnek. Ahol a munkatársak dolgoznak, a kijelzők kulcsfontosságú kérdésekkel kapcsolatos információkat nyújthatnak például arról, hogyan kell válaszolni bizonyos kérdésekre, vagy hogyan kezeljenek egy-egy stresszes helyzetet.
(Forrás: SignAndDisplay)