fbpx

Erősítse pozícióját összekapcsolt csomagolás használatával!

Írta: Molnár Tamás - 2024 október 03.

A fogyasztói elkötelezettség egyik legígéretesebb fejlesztése az összekapcsolt csomagolás, amely a hagyományos csomagolást az interakció közvetlen és dinamikus csatornájává alakítja. Az intelligens csomagoláshoz használható QR-kódok erősíthetik pozíciójukat a piacon.

QRkod
Összekapcsolt csomagolás

A fogyasztói elkötelezettség egyik legígéretesebb fejlesztése

A fogyasztók manapság mindenhol új márkákkal találkoznak – akár a TikTokon görgetnek, vagy kedvenc élelmiszerboltjuk folyosóit böngészik, vagy akár podcastot hallgatnak. Bár a fogyasztói figyelemért folyó verseny fokozódik ebben a nehéz gazdasági helyzetben, a vásárlók is jobban megnézik, hogy mire költik a pénzüket. A McKinsey kutatásai szerint a fogyasztók egyre jobban figyelnek a költési szokásaikra. A fiatalabb, valamint az alacsony és közepes jövedelmű fogyasztók folyamatosan változtatják vásárlási szokásaikat, és visszafogják a vásárolt mennyiségeket a jobb ár-érték arány érdekében.

A kihívást jelentő piaci változásokkal és a szűkülő pénztárcákkal szemben a márkák most új lehetőségeket keresnek az alkalmazkodásra és az innovációra. Különösen a fogyasztók által gyakran használt cikkeket (CPG) forgalmazó cégek találnak új módszereket a bevétel növelésére. A márkahűséget és az információ megosztást próbálják fejleszteni és próbálnak többet nyújtani, mint a konkurencia. Versenyeznek, és előtérbe helyezik az összekapcsolt csomagolási megoldásokat.

A fogyasztói elkötelezettség egyik legígéretesebb fejlesztése az összekapcsolt csomagolás, amely a hagyományos csomagolást az interakció közvetlen és dinamikus csatornájává alakítja. A QR-kódok közvetlenül a termék csomagolására történő nyomtatásával a CPG-cégek közvetlen vonalat aktiválhatnak a fogyasztókhoz, megkerülve a hagyományos csatornákat, és közvetlenül a kezükbe adják az információszerzés kulcsát.

Az összekapcsolt csomagolás lehetőséget kínál a márkáknak, hogy bevételt szerezzenek az ismételt vásárlásokból, növeljék a lojalitást, ami megnövekedett élettartam-értékhez vezet, és értékes betekintést gyűjtsenek a célzott marketingtevékenységekhez.

Forrás: https://www.packagingdigest.com/packaging-design/connected-packaging-drives-revenue-consumer-connections